• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

تعطیلی حج را ثمره‌ دیپلماسی منفعلانه و لبخندهای مکرر به دشمن می‌دانیم

  • کد خبر : 2995
  • 14 خرداد 1395 - 16:45
تعطیلی حج را ثمره‌ دیپلماسی منفعلانه و لبخندهای مکرر به دشمن می‌دانیم

میکائیل دیانی، قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رفتار منفعلانه وزارت امورخارجه کشورمان پیرامون حج گفت: ‫فاجعه منا داغ بزرگی بر سینه ملت ایران گذاشته است و خشم ملت را از آل سعود که افسارشان در دست آمریکای جنایتکار است، چند برابر […]

میکائیل دیانی، قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رفتار منفعلانه وزارت امورخارجه کشورمان پیرامون حج گفت: ‫فاجعه منا داغ بزرگی بر سینه ملت ایران گذاشته است و خشم ملت را از آل سعود که افسارشان در دست آمریکای جنایتکار است، چند برابر کرده است. ما هنوز داغدار مصیبتی هستیم که بازیگرش وهابیت و بازیگردانش صهیونیسم و آمریکا است.
وی تصریح کرد: اما درد بالاتر تسامح و سستی دیپلماسی ما در برابر این وقاحت‌ها است که کار را بجایی رسانده که چهار بار درخواست ایران برای گرفتن روادید هیات بررسی‌کننده فاجعه توسط دولت عربستان رد می‌شود و در نهایت ظریف مجبور است جلوی پای امیر کویت زانو بزند تا مگر او واسطه و درخواست ایران پذیرفته شود.
قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان اینکه دیپلماسی منفعلانه کار را به جایی رسانده که وزیر بهداشت مستقیما نمی‌تواند به کشور عربستان برود و باید در کشور دیگری ویزایش را تایید کنند، اظهار داشت: ما تلخی داغ فاجعه منا را از ضعف دیپلماسی ناکارآمد دولت یازدهم که انفعال را به حد اعلا رسانده نیز، می‌دانیم. تعطیلی حج ثمره‌ دیپلماسی منفعلانه و لبخندهای مکرر به دشمن است که آنها را به گستاخی تمام رسانده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.