• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

نهم دی ماه؛ نماد وحدت مردم ایران

  • کد خبر : 1823
  • 08 دی 1394 - 21:12
نهم دی ماه؛ نماد وحدت مردم ایران

گر نهم دی ماه را یک حماسه تاریخی تعریف نکنیم و از کنار آن ساده گذر کنیم به تاریخ معاصر و نقش جوانان مسلمان در دهه اخیر و در پیشبرد اهداف انقلاب خیانت کردیم. همچنین اگر گروه ها و افرادی به دنبال حذف این حادثه و جریان در حافظه مردم و جوانان ایران هستند مطمئنا […]

گر نهم دی ماه را یک حماسه تاریخی تعریف نکنیم و از کنار آن ساده گذر کنیم به تاریخ معاصر و نقش جوانان مسلمان در دهه اخیر و در پیشبرد اهداف انقلاب خیانت کردیم.
همچنین اگر گروه ها و افرادی به دنبال حذف این حادثه و جریان در حافظه مردم و جوانان ایران هستند مطمئنا قصد و تصمیمی برای ادامه دادن راه سران فتنه ۸۸ هنوز وجود دارد پس در چنین شرایطی باید هوشیارانه تر عمل کرد.
تئوری های غربی و دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی قوی روی افکار جوانان به دنبال حذف اهداف و شعائر انقلاب اسلامی هستند ولی نقش این جوانان دربزنگاه ها نشان داد دست کمی از پدران انقلابی و دانشجویان استکبار ستیز سال ۳۲ و ۵۸ ندارند. یکی از این بزنگاه ها حادثه و حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ بود که در حمایت از اسلام و نظام جمهوری اسلامی به دست این جوانها با بینش و بصیرتی عمیق و سرشار از ایمان رقم خورد.
مسئله کنونی حذف و فراموشی این حادثه تاریخی است که با نفوذ به افکار عمومی درحال پیگیری است تا با ریزش مردمی در راهپیمایی ۹ دی، هجمه تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای را با اسم عدم اعتماد به نظام جمهوری اسلامی کلید بزنند و در انتخابات جاری به دنبال ادامه اهداف فتنه ۸۸ که حذف پرچم اسلام بر فراز ایران بود برسند.
مطمئنا امسال به دلیل شرایط سیاسی حاکم بر کشور، وضعیت دو انتخابات پیش رو و سکوت و بهتی که به دنبال برجام در مقابل استکبار بوجود آمد جوانان انقلابی باید با حساسیت بیشتری نسبت به امر راهپیمایی ۹ دی برخورد کنند و سردی فضا را با گرمای حضور خود از بین ببرند.
بی شک حوادث تاریخ اتفاقی نیست و انتظار میرود ۹ دی امسال که مصادف با هفته وحدت است با وحدتی مثال زدنی و دستهای به هم گره خورده حادثه ای تاریخی جدید بر صفحه انقلاب هک کند تا پیروان فتنه گران ۸۸ که نقشه هایی خبیثانه برای انتخابات پیش رو دارند بدانند مردم ایران مدافع اسلام، ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و نظرات آنها جایگاهی در افکار عمومی ندارد.
در پایان به عنوان نماینده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام میکنم ما جوانان انقلابی و دایه داران حرکتهای بیدارانه دانشجویی در راهپیمایی فردا بصورت پر شور شرکت خواهیم کرد و ضمن گرامیداشت این حادثه مهم و بزرگ تاریخی اجازه فراموش شدن آن را نخواهیم داد.
*عباس الماسی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.