• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

القدس لنا…

  • کد خبر : 7691
  • 16 آذر 1396 - 11:54
القدس لنا…

سبحانَ الَّذی اَسرَی بِعَبدِه لَیلاً مِنَ المَسجِد الحَرام اِلَی المَسجِد الاَقصی اَلَّذی بارَکنا حَولَه.(اسراء، ۱) منزه است خدایی که بنده اش را شبانگاهی از مسجدالحرام به سوی مسجدالاقصی ـ که پیرامونش را برکت دادیم ـ سیر داد… همزمان با جشن میلاد پیامبر رحمت خبر نقشه های شوم جدیدی از فرعون های زمان به گوش رسید، […]

سبحانَ الَّذی اَسرَی بِعَبدِه لَیلاً مِنَ المَسجِد الحَرام اِلَی المَسجِد الاَقصی اَلَّذی بارَکنا حَولَه.(اسراء، ۱)
منزه است خدایی که بنده اش را شبانگاهی از مسجدالحرام به سوی مسجدالاقصی ـ که پیرامونش را برکت دادیم ـ سیر داد…

همزمان با جشن میلاد پیامبر رحمت خبر نقشه های شوم جدیدی از فرعون های زمان به گوش رسید، تغییر قدس به اورشلیم تایکی دیگر از وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ تحقق یابد.

اورشلیم، شهری دوگانه است؛دربخش غربی یهودیان وتشکیلات دولتی رژیم صهیونیستی ودر بخش شرقی که در جنگ شش روزه از اردن گرفته شد، فلسطینی هایی که از گذشته های دور ساکن ان بوده اند زندگی می کنند.

رژیم غاصب صهیونیستی در دهه۱۹۸۰ یکپارچه وپایتخت بودن این شهر را رسما به قانون اساسی خود اضافه کرد؛
دفتر نخست وزیری، وزارت امورخارجه ودیگر وزارت خانه ها وپارلمان اسرائیل در اورشلیم واقع هستند.اما با توجه به این که بنابر قوانین بین المللی شرق بیت المقدس از سرزمین های اشغالی محسوب میشود، هیچ کشوری موقعیت سیاسی اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت نمیشناسد ودر ان شهر سفارت ندارد وبه همین دلیل انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس منجر به برسمیت شناختن ان شهر به عنوان پایتخت اسرائیل خواهد شد.
وهمین طوربرطبق توافق پس از جنگ شش روزه ۱۹۶۷مسئولیت حفاظت از اماکن مقدس ان را رژیم غاصب صهیونیستی بر عهده خواهد گرفت که نتیجه ای جز تسلط بیش از پیش یهودیان وهمین طور مسیحیانی که اعتقاد دارند تا قدس را ویران نکنند مسیح ظهور نخواهد کرد وهمین طور بر افروختن اتش خشم وجنگ فلسطینیان که این شهر را پایتخت دولت مستقل فلسطین در اینده نزدیک میدانند ندارد.

اسراییل بیت‌المقدس را میخواهد چون هستی نمادین فلسطین است. به گمانش اینگونه اراده فلسطین برای همیشه میشکند و خاطره ملتی به نام فلسطین هم فراموش می‌شود.
اما حقیقت ان است که قدس، اورشلیم نخواهد شد وقبله مسلمانان  باقی خواهد ماند.قدس شریف پایتخت کشور اسلامی فلسطین است که تثبیت ان تظاهرات میلیونی مردم فلسطین را هماهنطور که ۷۰ سال در چادر اردوگاه‌ها و زیر بمبها و محاصره دهساله غزه مقاومت کرد را می طلبد.

مدت هاست که استراتژی شکست خورده امریکا در راستای ایجاد اشوب دائمی در منطقه جهت حفظ امنیت اسرائیل غاصب بر همگان اشکار شده ودیگر امریکا نمیتواند با بحران سازی در مورد این شهر مقدس افکار عمومی جهانی را از شکست های حقارت بار در منطقه به ویژه شکست تروریست های تکفیری مورد حمایت خود در سوریه وعراق منحرف کند.

علی رغم تبلیغات جهانی انتفاظه فلسطین خاموش شدنی نیست، ونتیجه تصمیمات عجولانه ،غلط و از سر عجز ترامپ، نتانیاهو وال های بی کفایت عرب، موج‌جدیدی از انتفاظه واینده ای همراه با رستگاری وپیروزی را در سرزمین های اشغالی فلسطین رقم خواهد زد.

«پیروزی ازان امت اسلامی است وفلسطین ازاد خواهد شد ونسل امروز به یاری خداوند ازادی فلسطین را مشاهده خواهد کرد.»رهبر انقلاب

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.