• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10
سرکار خانم مرضیه هاشمی در تجمع

ما اینجا ایستاده‌ایم که واقعیت ماجرا را بگوییم

  • کد خبر : 16466
  • 23 آذر 1401 - 18:01
ما اینجا ایستاده‌ایم که واقعیت ماجرا را بگوییم
ما در عملکرد سازمان ملل عدالت ندیدیم. گویی  این سازمان ایجاد شده است که مدافع حقوق پنج کشور اروپایی باشد! این چه عدالتی است که برخی کشورها حق وتو داشته باشند. ما می‌دانیم که پیشنهاد حذف ایران از این کمیسیون به خاطر دلسوزی برای ایران نیست و ما اینجا ایستاده‌ایم که واقعیت جریان را بگوییم‌.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری مستقل مرضیه هاشمی، مستندساز آمریکایی در تجمع تشکل های دانشجویی انقلابی که صبح امروز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد، بیان کرد:  حرکت (حذف ایران از کمیسیون مقام زن) را از این جهت انجام دادند که به دنیا پیغام بدهند و سیاه‌نمایی کنند، این پیغام دروغ است. ایران مثل همه جای دنیا مشکلات خودش را اعم از مثبت و منفی دارد.البته در جایگاهی به مراتب بالاتر از بسیاری از کشورهای دنیاست.ما این اتفاق (پیشنهاد حذف ایران از کمیسیون مقام زن ) را محکوم می‌کنیم و می‌دانیم که گرو‌ه‌های مختلفی پشت این جریان هستند.
این فعال رسانه ادامه داد: ما در عملکرد سازمان ملل عدالت ندیدیم. گویی  این سازمان ایجاد شده است که مدافع حقوق پنج کشور اروپایی باشد! این چه عدالتی است که برخی کشورها حق وتو داشته باشند. ما می‌دانیم که پیشنهاد حذف ایران از این کمیسیون به خاطر دلسوزی برای ایران نیست و ما اینجا ایستاده‌ایم که واقعیت جریان را بگوییم‌..
مرضیه هاشمی تصریح کرد: باید روزی برسد که ایران و کشورهای آزاده‌ی جهان خودشان سازمان‌های بین‌المللی مختلف بسازند و‌ واقعا دنبال حقوق بشر باشند‌‌.
وی در پایان خطاب به دانشجویان حاضر در تجمع عنوان کرد: به شما دانشجویان خداقوت می‌گویم و از شما می‌خواهم دروغ های رسانه های غرب و شرق را باور نکنید و به دنبال حقیقت باشید و افتخار کنید که در جمهوری اسلامی و یک زن ایرانی مسلمان هستید.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.