• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
تواناراد در گفت‌وگو با فارس:

رئیس‌جمهور در سازمان ملل چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان دهد/ نقض آشکار برجام توسط آمریکا

  • کد خبر : 6906
  • 29 شهریور 1396 - 21:06
رئیس‌جمهور در سازمان ملل چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان دهد/ نقض آشکار برجام توسط آمریکا

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: امروز که رئیس جمهور در سازمان ملل حضور دارد، بهترین فرصت است تا صدای ملت ایران را به گوش جهانیان برساند و چهره واقعی آمریکا را به مردم جهان نشان دهد.

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در رابطه با برجام گفت: منتقدان برجام همواره بر این مسئله که آمریکا مورد اعتماد نیست تاکید داشتند ولی متاسفانه عده‌ای فقط سعی داشتند واقعیت‌ها را بپوشانند و چهره آمریکا را بزک کند.

وی در ادامه با اشاره به تهدید ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از برجام، افزود: این تهدیدها و بحث خروج آمریکا از برجام یک بازی سیاسی بیش نیست، مسلما توافقی بهتر از برجام نمی‌تواند تامین‌کننده خواسته‌های آمریکایی‌ها باشد.

تواناراد ادامه داد: اگر امریکا هم روزی بخواهد از برجام خارج شود، جمهوری اسلامی نیز قطعاً باید چنین کاری را انجام دهد. مگر تا دیروز امریکا کدخدای اروپایی‌ها نبود؟ مگر نمی‌گفتند باید دم کدخدا را ببینیم؟ حالا چطور توقع دارند کدخدا کنار بکشد و ما با اهالی روستا توافق را ادامه بدهیم؟

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: امام (ره) همان ابتدای انقلاب راه ما را در رابطه با آمریکا و مستکبران مشخص کرده و تکلیف ما در مقابل آمریکا روشن است، ما باید به آمریکا به عنوان یک دستگاه استکباری نگاه کنیم.

تواناراد در خاتمه ضمن انتقاد از برخورد آمریکا در رابطه با برجام اظهار داشت: مسلما تحریم‌های اخیر و ممنوعیت فروش هواپیمای مسافربری به ایران توسط آمریکا، نقض آشکار و صریح برجام است و دولت باید تلاش کند تا جلوی چنین کارهایی گرفته شود. امروز که رئیس جمهور در سازمان ملل حضور دارد بهترین فرصت است تا صدای ملت ایران را به گوش جهانیان برساند و چهره واقعی آمریکا را به مردم جهان نشان دهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.