• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج

  • کد خبر : 17705
  • 14 دی 1402 - 14:55
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و شهادت هموطنانمان را به رهبر انقلاب و خانواده‌های شهدا تسلیت گفتند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر میشود.

امام خمینی(ره)

 

انقلاب اسلامی ایران از ابتدا مورد تهاجم و دشمنی دشمنان منحوس بوده‌است و ازآنجا که به طور مستقیم موفق به اجرای افکار شوم خود نشده‌اند از ابتدا متوسل به  انجام انفجارهای مختلف در کشور عزیز ما شدند.

برای دشمن منحوس شهید سلیمانی و مکتب این شهید بزرگ اسلام به مراتب خطرناک تر است، همانطور که ما مشاهده می‌کنیم که انتشار تصویر و اسم این شهید والامقام را در شبکه‌های اجتماعی ممنوع کردند، حال امروز که چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است به دلیل ترسی‌که ازحضور پرشور مردم برای مراسم را داشتند، اقدام به این انفجارهای جنایتکارانه کردند.

سردار شهید سلیمانی مکتب است و پیروان این مکتب از کشته شدن در راه خدا هراسی ندارند و دشمن منحوس و جنایت کار بداند که با انجام همچین جنایاتی نمی‌تواند پیروان این مکتب را باز دارد چون ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم و شهادت را افتخار خود می‌دانیم.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج خواستار اقدام بازدارنده درست و به موقع و بررسی هرچه سریعتر ابعاد این جنایت و شناسایی عوامل مقصر در حادثه و محاکمه آنان طبق موازین و حدود اسلامی هستیم و همچنین خواهان انتقام درخور شأن حرم انقلاب اسلامی؛ که همان جمهوری اسلامی باشد هستیم، که امام علی “علیه السلام “در نهج البلاغه می فرماید: «تکبر در برابر شخص متکبر عین تواضع است.»

با توجه به تروریست خیز بودن منطقه خاورمیانه و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) باید قدردان زحمات این عزیزان و فداکاران در راه انقلاب باشیم و مردم ایران همواره حامی تامین کنندگان امنیت خود خواهند بود.

اما در دو سال اخیر ما شاهد افزایش تعداد حوادث تروریستی در کشور عزیزمان ایران هستیم و این خود عامل نارضایتی و ایجاد حس عدم امنیت در میان مردم صبور ایران اسلامی می‌باشد؛ به همین منظور انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج در قالب برادری دلسوز به نهادهای امنیتی کشور هشدار می‌دهد که مبادا اعتماد به امنیت این مردم شریف را از خود و ایران با عظمت دریغ نمایید.

در آخر ما این مصیبت وارده را به همه مردم غیور کشور به خصوص خانواده‌های محترم شهداء تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان صبری جزیل برای جاماندگان و علوء درجات الهی را برای شهدای راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواستاریم.

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکات

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.