• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

هر جا انقلابی عمل کردیم موفق شده ایم

  • کد خبر : 3359
  • 18 مرداد 1395 - 12:17
هر جا انقلابی عمل کردیم موفق شده ایم

 اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با مسئول تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار کردند. درابتدای این دیدار مهدی خوش سیما دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان به بیان  شکل گیری این انجمن  و برنامه های آن در طی سال جاری پرداخت. در ادامه این دیدار دبیر عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه سمنان خط و مشی […]

 اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با مسئول تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار کردند.

درابتدای این دیدار مهدی خوش سیما دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان به بیان  شکل گیری این انجمن  و برنامه های آن در طی سال جاری پرداخت.

در ادامه این دیدار دبیر عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه سمنان خط و مشی سیاسی این انجمن در سال جاری را بیان کرد و گفت: انجمن اسلامی دانشجویان هیچ گاه خط و مشی سیاسی اصلاح طلب و اصولگرایی را وارد راه خود نکرده است و خط و مشی این انجمن همیشه طبق دستورات امام راحل(ره) و همجنین بیانات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) گام برداشته است.

سید محمد حسینی همچنین خاطر نشان کرد: به حمدالله انجمن اسلامی دانشجویان تا به امروز به یاری خداوند متعال توانسته است در برابر رخ داد ها و اتفاقات مهم به خوبی و به موقع و در زمان واکنش نشان دهد که نمونه های آن  مشخص و واضح می باشد که به طور نمونه می توان از نامه انجمن اسلامی به سرلشگر فیروز آبادی در خصوص بیان دلیل تبریک برجام به رهبری نیز نام برد.

در ادامه این دیدار پس از صحبت های اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان، حجت الاسلام رحیمیان مسئول تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن خوش آمد گویی به اعضای انجمن اسلامی دانشجویان گفت: در جامعه امروزی پیروی از ولایت فقیه انکار ناپذیر است و پیشرفت انقلاب در هر زمینه ای مرهون ولایت فقیه می باشد.

حجت الاسلام رحیمیان شباهت مقام معظم رهبری با امام راحل را رحمت الهی برشمرد و تصریح کرد: باید خدا را بابت این نعمت برای انقلاب و جهان اسلام و بشریت شکر کرد.
حجت الاسلام رحیمیان همچنین در خصوص تحولات منطقه نیز خاطر نشان ساخت: همانطور که می دانیم ۸۷ کشور دنیا سعی در سقوط سوریه و به زیر کشیدن آن دارند اما به حمد الله حمایت های همه جانبه ایران مانع از این است.استکبار نیز به قدرت های دفاعی و تهاجمی ایران اذعان می کنند ولی متاسفانه دولتمردان ما موضوع ایستادگی و قدرت ما را باور نکرده اند.همه باید این را بدانیم هر جا انقلابی عمل کردیم موفق شده ایم.

ریاست تولیت مسجد مقدس جمکران در پیایان این دیدار  ضمن دعا و تشکر از حضور اعضای انجمن اسلامی ثبات قدم آنان در مسیر ولایت را از خدای منان خواستار شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.