• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

دولت مبارزه با فساد را از حلقه فریدون شروع کند

  • کد خبر : 3227
  • 03 مرداد 1395 - 17:56
دولت مبارزه با فساد را از حلقه فریدون شروع کند

علی سلطانی‌وش، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه دولت مبارزه با فساد را ابتدا از حلقه فریدون شروع کند، گفت: این خیلی بد است که هر از چندگاهی اخباری در رابطه با دست‌اندازی برخی افراد به اموال بیت‌المال در نظام ما به گوش می‌رسد و بدتر اینکه […]

علی سلطانی‌وش، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه دولت مبارزه با فساد را ابتدا از حلقه فریدون شروع کند، گفت: این خیلی بد است که هر از چندگاهی اخباری در رابطه با دست‌اندازی برخی افراد به اموال بیت‌المال در نظام ما به گوش می‌رسد و بدتر اینکه در چنین مواردی پای برخی از مسئولان یا نزدیکان آنها در میان باشد.

وی تصریح کرد: طبق اخبار گویا مبالغ بسیار زیادی از بیت‌المال به جیب برخی از آقایان که گویا فریدون هم جزو آنهاست، سرازیر شده است. به نظر من امروز وزیر اقتصاد باید بررسی کند تا مشخص شود که بانک‌های مختلف به این افراد، چقدر و به چه صورت تسهیلات داده‌اند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه از آنجایی که رئیس جمهور تاکید دارد که در برخورد با فساد و تخلفات اقتصادی جدی است، باید این مسئله را نشان دهد و می‌بایست از نزدیکترین افراد به خود و از حلقه فریدون شروع کند، اظهار داشت: متاسفانه این رفتارها مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد می‌کند، در حالی که مقام معظم رهبری بارها از مسئولان قضایی و اجرایی و نمایندگان مجلس خواسته‌اند که با اینگونه فسادها برخورد جدی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عدم برخورد جدی با چنین مسائلی باعث ایجاد حلقه‌های بزرگتری خواهد شد و این یک خطر است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.