• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

حفظ تفکر صهیونیست ستیزی و مبارزه با ظالم‌های جهان باید مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 3182
  • 10 تیر 1395 - 1:50
حفظ تفکر صهیونیست ستیزی و مبارزه با ظالم‌های جهان باید مورد توجه قرار گیرد

محمدرضا پاریاب، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت‌و‌گویی با اعلام اینکه در تفکر امام خمینی(ره) فرهنگ صهیونیست ستیزی باید به یک اصل واحد در سراسر جهان تبدیل شود، بیان داشت: روز جهانی قدس شاید از شاهکارهای امام (ره) به حساب بیاید. ایشان در زمانه ای که تقریباً فلسطین در جهان اسلام به فراموشی سپرده شده […]

محمدرضا پاریاب، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت‌و‌گویی با اعلام اینکه در تفکر امام خمینی(ره) فرهنگ صهیونیست ستیزی باید به یک اصل واحد در سراسر جهان تبدیل شود، بیان داشت: روز جهانی قدس شاید از شاهکارهای امام (ره) به حساب بیاید. ایشان در زمانه ای که تقریباً فلسطین در جهان اسلام به فراموشی سپرده شده بود، فلسطین را پاره تن اسلام خواندند و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مکرر در برابر ظلم های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام موضع کردند.

 

وی گفت: این امر طبیعی است که دز استکبارستیزی و تفکر ضد صهیونیست در بین برخی از خواص داخل کشور کم باشد؛ بطوری که ما در گذشته ای نه چندان دور در دوران اصلاحات و سازندگی شاهد این دز پایین بوده ایم که به نوبه خود فرهنگ صهیونیست ستیزی را کم رنگ تر نشان می دادند و نوعی غرب گرایی محض را پیش گرفتند؛ اما پرچم صهیونیست ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی را بار دیگر پس از مدت ها دکتر احمدی نژاد در دست گرفت و ندای القدس لنا را در مجامع بین المللی سر داد.

 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با یادآوری خاطرات تلخ فتنه ۸۸ افزود: از سوی دیگر در روز جهانی قدس سال۸۸ برخی طرفداران جنبش سبز با سر دادن شعار(نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران) موضع کلی سردمداران جریان متبوع خویش را بیان کردند. تفکری که با کمی تامل و تعمق در دولت فعلی نیز شاهد آن هستیم بطوریکه سیاست خارجه منفعلانه در دولت یازدهم خود گویای همه چیز است.
پاریاب تاکید کرد: آنچه که در این زمانه خاص از تاریخ حائز اهمیت فراوانی است، حفظ تفکر صهیونیست ستیزی و مبارزه با ظالم های جهان است. اما متاسفانه برخی در داخل کشور درصدد از بین بردن این تفکر ناب انقلابی که یادگار امام راحل میباشد هستند.
وی در پایان با تاکید بر حضور پر شور در راهپیمائی روز قدس خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد مکرراً درصدد حفظ و ترویج این تفکر متعالی در راستای حفظ ارزش های انقلاب میباشد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.