• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
تواناراد در گفت‌وگو با فارس:

مواضع جدید روحانی در خصوص آمریکا قابل تحسین است/ بی‌اعتمادی مسئولان به آمریکا تنها نتیجه پرهزینه برجام

  • کد خبر : 7202
  • 15 آبان 1396 - 13:14
مواضع جدید روحانی در خصوص آمریکا قابل تحسین است/ بی‌اعتمادی مسئولان به آمریکا تنها نتیجه پرهزینه برجام

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه مواضع جدید روحانی در خصوص آمریکا قابل تحسین است، گفت: جای خوشحالی است که برجام به تنها نتیجه پرهزینه خودش که بی‌اعتمادی مسئولان ما به دولت آمریکا بود، رسیده است.

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص سخنان اخیر روحانی در مجلس شورای اسلامی گفت: جای خوشحالی است که برجام به تنها نتیجه پرهزینه خودش رسیده و آن هم بی‌اعتمادی مسئولان ما به دولت آمریکا است.

وی ادامه داد: مطمئنا هر دولتی که در آمریکا روی کار بیاید مواضع این کشور درخصوص ایران تفاوتی نخواهد کرد، حتی می‌توان گفت دولت اوباما بدتر از دولت ترامپ بود زیرا آنها با پنبه سر می‌بریدند و دولت ترامپ شمشیر را از رو بسته است.

تواناراد خاطرنشان کرد: دوستان انقلابی باید توجه کنند که امروز روز «دیدیم گفتن‌ها» نیست، مواضع اخیر رئیس جمهور قابل تحسین است و ما به عنوان دانشجویان انقلابی باید از این مواضع حمایت کنیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آمریکا تاکنون در حدود ۱۸ مورد نقض برجام داشته است و با این حال حتی اگر ایران هم از برجام خارج شود کار درستی انجام داده‌ایم یا اینکه ما هم باید همانند آمریکایی‌ها با برجام برخورد کنیم.

تواناراد افزود: قرار بود ما تا زمانی به برجام پایبند باشیم که برای ما منافعی داشته باشد وقتی می‌بینیم برجام اتفاق خاصی برای ما رقم نزده و منافعی هم برای ما نداشته است باید تصمیم درستی در این خصوص بگیریم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با مواضع اخیری که رئیس جمهور در قبال آمریکا اتخاذ کرده شاهد اتفاقات خوبی در رابطه با برجام باشیم و مواضع مقتدرانه دولت در مقابل آمریکا و طرف‌های مقابل شاهد ادامه فعالیت‌های هسته‌ای در کشورمان با سرعت هرچه تمام‌تر باشیم و فضای کنونی درخصوص برجام اصلاح شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.