• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
16

مردم شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را تازه نفس‌تر از همیشه فریاد خواهند کرد

  • کد خبر : 202
  • 18 تیر 1394 - 9:10
مردم شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را تازه نفس‌تر از همیشه فریاد خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با گرامیداشت روز جهانی قدس، ملت مسلمان ایران را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس، دعوت کرد. متن بیانیه اتحادیه به این شرح است: وان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی مله رسول الله […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با گرامیداشت روز جهانی قدس، ملت مسلمان ایران را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس، دعوت کرد. متن بیانیه اتحادیه به این شرح است:

وان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی مله رسول الله

من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

«مسلمان نیست، آنکه فریاد دادخواهی مسلمانی را بشنود و اعتنا نکند» پیامبر اعظم (ص)

سال‌های سال بود که فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین در میان حمایت های سران مستکبر شرق و غرب عالم از رژیم صهیونیستی شنیده نمی شد تا اینکه ملت با یاد خدا به‌پاخواسته ایران، با گرمای ایمان و با کنار زدن پرده‌های ظلمت و تباهی و به پیروی از حضرت روح الله «روز قدس» را در تقویم سیاسی جهان اسلام رقم زدند.

«روز قدس» این یادگار خمینی کبیر حالا هرسال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود. در میان پروپاگاندای رسانه ای رژیم کودک کش صهیونیستی و سکوت شیوخ دولت های واداده منطقه، این امت رسول الله بودند که بنابر حدیث رسول الله(ص) به یاری مردم مظلوم فلسطین شتافتند.

امروز اما شرایط به نوع دیگری در اسراییل رقم می خورد. امروز آه امت رسول اکرم(ص) و دیگر ملت های عدالت‌خواه گریبان رژیم منحوس اسراییل و آمریکای جنایتکار را گرفته است، اما باید یادآوری کرد که مع الاسف در این میان اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی، نه تنها به یاری و مساعدت با مظلومین فلسطینی نپرداختند، بلکه پیاده نظام اسراییل و وهابیت بدل شده است.

وهابیت ملعون امروز در یمن، عراق و سوریه به اجازت همین شیوخ سراپاتقصیر کشورهای عربی است که دست در خون بیگناه ترین مردمان جهان می‌زند و زن و کودک، سالخورده و جوان را به وحشیانه ترین حالت ترور می‌کند. حربه قتل و غارت و تجاوز با جهل در آمیخته است و امروز آنچه بیش از همه درد آور است سکوت مجامع به اصطلاح بین‌المللی است.

 اما بحمدالله رژیم صهیونیستی از درون مستأصل و در حال فرو پاشی و از خانه عنکبوت سست‌تر است. امروز بر هر مسلمانی این فریضه شرعی و الهی نهاده شده است تا با حمایت همه جانبه از این مقاومت نشان دهد که علم ایستادگی و مبارزه تا پیروزی کامل مقاومت اسلامی و آزادی قدس شریف برافراشته خواهد بود و در مقابله با خائنین داخلی و خارجی، هیچ تساهل و تسامحی سزاوار نیست.

در شرایط فعلی که مذاکرات هسته ای ایران و غرب گام های نهایی را طی می کند، روزنامه های بزک کننده آمریکا که در آخرین فرموده رهبر معظم انقلاب، خائن خطاب شدند در تلاشند تا از عمق انزجار ملت از آمریکای جهانخوار بکاهند. رسانه هایی که رسما به سفارتخانه های کاغذی دولت های اروپایی و آمریکا بدل شدند و حتی از شعار «مرگ بر آمریکا» در روز تشییع شهدای مظلوم غواص که سند جنایات آمریکا بودند، عصبانی گردیدند.

ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در سراسر دانشگاه‌های کشور به تبعیت از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به ساده لوحان و مغرضین اعلام می‌کنیم که رابطه با آمریکا سودی به حال ملت نخواهد داشت و از این رابطه اعلام برائت می‌کنیم، چرا که طبق حکم قرانی معتقدیم: ” وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ” و حاشا که ملت میدان مبارزه با استکبار را خالی کند، ما پیرو آن امامی هستیم که فرمود: “کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!”.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با گرامیداشت روز جهانی قدس، ملت مسلمان ایران را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس، دعوت می‌کند و ان شالله مردم شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را تازه نفس‌تر از همیشه و با صدای بلند فریاد خواهند کرد.

وان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.