• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
8
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

  • کد خبر : 17702
  • 14 دی 1402 - 14:44
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و شهادت هموطنانمان را به رهبر انقلاب و خانواده‌های شهدا تسلیت گفتند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالیٰ

هراس آن دارد که مکتب او شهادت نیست.

امام خمینی (ره)

 

حادثه جانگداز گلزار شهدای کرمان که بار دیگر محفل رزمندگان را میدان جهاد و شهادت کرد، خنجر نامردی دشمن و سند مظلومیت ایران اسلامی است. افول شرافت و انسانیت را آن زمانی می توان دید که با شقاوت تمام زن و کودک و پیر و جوان را هدف قرار می‌دهند و آن را وسیله‌ای برای رسیدن به مقصود قلمداد می کنند. غافل از اینکه خون شهید از خود او کارا تر و برّا تر است.

امروز که دنیا، دنیای دروغ و تهمت و تزویر مستکبران عالم است، خون مردم بیگناه مرز بین حق و باطل را مشخص کرد. انقلاب اسلامی از همان آغاز تا همین لحظه و ان‌شاءالله تا روز فرج مدیون این خون هاست و تاب و توان و توشه حرکت را با دیدن این بلایا به دست آورده است.

دشمنی که برای دستیابی به مطامعش هیچ حد و مرزی از ستم‌گری و رذالت را نمی شناسد، همین ستمش او را سرنگون خواهد کرد. ملتی که به دنبال زورگویی نیست هرگز زیر یوغ ظالمان نمی رود و همانگونه که انبیأ و ائمه و اولیا الهی قیام کردند، قیام می کند. به گواه آنچه تا کنون رخ داده است، مجموعه های تروریستی که علیه ملت ایران اسلحه دست گرفتند همگی به زوال محتوم خود نائل گشتند. رژیم غاصب و استکبار تروریست نیز به همان مختصات نزدیک می شوند.

دولت ها و نهادهایی که ایران را به حمایت از  ناامنی در منطقه منسوب و قربانیان تروریسم را به بهانه تروریسیم تحریم می کردند، امروز باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند. کشوری که دشمن شماره یک تروریست ها و افراطیون در منطقه است و رهاورد حضورش  برای مستضعفان امنیت بود را چگونه به اتهام حمایت از دشمنانش مورد هجوم قرار دادید؟

ترجیح منافع مادی بر اخلاق و ترس از قدرت ها چسبی شد بر دهان و زنجیری بر گردن دولت ها که نتوانند در برابر وحشی‌گری های صهیونیست اقدامی درخور  انجام دهند و هربار ماجرا را ختم به یک محکومیت لسانی کنند. حال آنکه این رژیم غاصب در محاصره کشورهای اسلامی ست و بسیاری از مراودات خود را با آنها و یا از طریق آنها ترتیب می دهد.

انفعال در مقابل این فعل شنیع و عدم پاسخ درخور صرفاً این تروریست های خونخوار را جری‌تر می کند. به همین جهت انتقام کشیدن از مجرمین و شرکای آنان یک مطالبه عمومی از نظام اسلامی و سایر وابستگان محور مقاومت است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ضمن عرض تأسف از این رویداد تلخ اعلام می دارد؛ همچنانکه از ابتدای انقلاب تا کنون ترور خواص و عموم مردم نتوانست حرکت ملت ایران را متوقف کند، زین پس نیز نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. در دنیای دگرگونی ها جناحی که ابتکار عمل خود را از دست داده باشد، محکوم به شکست است. حرف دیروزتان ترور بود و حرف امروزتان هم ترور است، بی شک تصوری جز نابودی برای فردایتان وجود ندارد.

در پایان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی مصیبت وارده را به محضر امام زمان  (عج)، رهبر معظم انقلاب و  ملت آزاده ایران اسلامی تسلیت عرض مینماید،  برای شهدا رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت دارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.