• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

بازی‌‌‌‌های سیاسی اجازه نمی دهد زنگنه استیضاح شود

  • کد خبر : 3391
  • 27 مرداد 1395 - 7:19
بازی‌‌‌‌های سیاسی اجازه نمی دهد زنگنه استیضاح شود

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه تاکنون عملکرد وزارت نفت نامطلوب بوده و باید وزیر از سوی مجلسی ها استیضاح شود، گفت: عملکرد وزارت نفت به خاطر ارتباط مستقیمی که با درآمد کشور دارد، بسیار مهم است و نباید مورد […]

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه تاکنون عملکرد وزارت نفت نامطلوب بوده و باید وزیر از سوی مجلسی ها استیضاح شود، گفت: عملکرد وزارت نفت به خاطر ارتباط مستقیمی که با درآمد کشور دارد، بسیار مهم است و نباید مورد غفلت واقع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زنگنه در طول این سال ها برای خود یک حاشیه امنی ساخته است، این امر باعث شد که روز اول معرفی وی، روحانی اظهار داشت که جز زنگنه شخص خاصی را مدنظر ندارم و نمی توانم با کس دیگری کار کنم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به عملکرد نامطلوبی که زنگنه از خود به جا گذاشته است، اظهار داشت: با عملکردهای منفی وزارت نفت باید از روحانی بپرسیم که چرا اصرار بر روی کار آمدن زنگنه داشت؟

وی افزود: زنگنه در کارنامه سه ساله خود هیچ عملکرد چشمگیری نداشته است و ما موفقیت خاصی در حوزه نفت از وی ندیده ایم.

نجابت با بیان اینکه زنگنه با ادعا پاسخ منتقدین را هم نمی دهد، تاکید کرد: زنگنه پاسخ ما را تجمعی که در سال گذشته صورت گرفت، با مشت آهنین داد. متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس هم سراغ استیضاح هم قبیله ای شان نمی روند؛ همانگونه که روز اول این فرد توانست از مجلس شورای اسلامی با کمک و لابی برخی نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی های سیاسی و ارتباطات و لابی ها فرصت استیضاح مبارک از وزیر نفت را به برخی از نمایندگان مجلس نمی دهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.