• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به مناسبت روز 13 آبان

سیزدهم آبان ماه نماد بینش ظلم ستیزانه با استکبار

  • کد خبر : 16367
  • 15 آبان 1401 - 16:35
سیزدهم آبان ماه نماد بینش ظلم ستیزانه با استکبار
«جهان باید بداند که ایران راه خود را پیدا کرده‌است و تا قطع منافع آمریکاى جهان‏خوار، این دشمن کینه‏توز مستضعفین جهان، با آن مبارزه‏اى آشتى‏ ناپذیر دارد. حوادث ایران نه تنها ما را براى لحظه‏اى عقب نخواهد نشاند، که ملت ما را در نابودى منافع آن مصمم‏تر خواهد کرد.» امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج طی بیانیه‌ای به مناسبت روز ۱۳ آبان اعلام کردند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سیزدهم آبان ماه یادآور اقدام دانشجویانی است که با در هم شکستن لانه جاسوسی، هیمنه پوشالی این شیطان بزرگ را بر باد دادند. این روز نماد بینش ظلم ستیزانه در دیدگاه دانشجویان است. همان طالبان علمی که پا در رکاب آرمان‌های این انقلاب دارند، جبهه‌های مختلف مبارزه با طاغوت را تجربه کرده و با دستاوردهای عظیم خود، بر هم زننده معادلات ابرقدرت‌ها بوده‌اند.انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بر خود لازم می‌داند تا در این روز بار دیگر مواضع صریح و قاطع خود را اعلام نماید.

 

آمریکا که رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن را شیطان بزرگ خطاب می‌کند، فی‌الواقع نماد یک طاغوت بزرگ در زمانه فعلی است و مبارزه با آن مصداق عینی مبارزه با حاکمیت طاغوتی‌ست که سودای حکومت بر تمامیت جهان خاکی را در سر می‌پروراند. از این رو مجموعه دانشجویان مستقل تبری جستن از آمریکا را در راستای ضدیت با اصلیت خاک این کشور و مردمش بیان نمی‌کند؛ بلکه این تبری را در راستای سیاست‌های ظالمانه خارجی و داخلی این کشور که همان مصداق برائت از طاغوت است اعلام می‌کند.

 

با توجه به سپری شدن یک هفته از حادثه تروریستی حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) در شیراز، یادآوری این نکته را لازم می‌دانیم که بنا بر گفته‌های مقامات بلند پایه آمریکا، این کشور بنیانگذار اکثریت گروهک‌های تروریستی در خاورمیانه است و هر جنایتی که توسط این گروهک‌ها انجام گیرد رابطه مستقیم با سیاست‌های ظالمانه و منفعت طلبانه آمریکا خواهد داشت. مجموعه ما به صراحت اعلام می‌دارد که دست‌های خون آلود آمریکا را در حادثه تروریستی شیراز دخیل می‌داند و از نهادها و مسئولین ذی‌ربط این مطالبه را دارد که علاوه بر انتقام از عوامل مستقیم این حادثه، برخورد شدید نسبت به بانیان ریشه‌ای این گونه اتفاقات را در دستور کار خود مدون نمایند.

 

هرکجا سخنی از جنایت‌های آمریکا به میان آورده شود، قطعا ترور سردار قاسم سلیمانی جنایتی است که قلب ایران و ایرانی را متألم خواهد کرد و همواره وعده انتقام سخت را در یادها  طنین انداز خواهد کرد. اعتقاد راسخ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بر آن است که همانند جمله ” کمتر از سه ماه دیگر اعلام پایان داعش و حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود” را دیری نپاید که از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم شنید. لیکن این بار حامل پیام  اتمام سیطره ظالمانه آمریکا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.