• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
برگزاری راهپیمایی بیست و دو بهمن همزمان با دوره‌ی جهاداکبر

جوانان قلب انقلاب هستند

  • کد خبر : 16562
  • 23 بهمن 1401 - 13:14
جوانان قلب انقلاب هستند
حضور پرشور دانشجویان مستقلی در جشن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی مستقل راهپیمایی بیست‌ و دو بهمن‌ماه همزمان با دوره‌ی آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر با بیش از هفتصد نفر از دانشجویان مستقلی در مشهد مقدس برگزار شد.

این دانشجویان به قصد راهپیمایی در سالگرد تولد انقلاب از باب‌الجواد به سمت خیابان امام رضا(ع) حرکت کردند. دانشجویان در حدفاصل بین باب‌الجواد و خیابان ایستادند تا دوباره شور حماسی خود را نشان دهند.

در این تجمع شعارها حول محور بصیرت ملت ایران و دفاع از نهضت انقلاب اسلامی بود. از جمله: “بیست و دو بهمن ماه حماسه حضور است/ جمهوری اسلامی زمینه‌ی ظهور است.” “هیهات مناالذله شعار نهضت ماست/ بیست و دو بهمن ماه تجدید بیعت ماست.” “حرف ما یک کلام/ مقاومت والسلام” “تنها راه سعادت/ وحدت و استقامت” “ملت آزاده‌ی ما بیدار است/ فتنه‌ی دشمنان اثر ندارد.”

بعد از اتمام بانگ‌ آرمان‌ خواهانه و انقلابی دانشجویان آقای رضیئی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور بیانیه این مجمع دانشجویی را در خصوص سالگرد انقلاب ایراد کردند. متن بیانه به شرح زیر می‌باشد:

سم الله الرحمن الرحیم

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر کنار هم گرد آمده ایم تا آرمان‌های اصیل این انقلاب را چون عدالت، آزادی، معنویت و رهایی مستضعفان از بند ظلم تایید کنیم امروز با گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار همه شادی ها و غم ها، شکست و پیروزی ها اگر به روند مسیری که آمده ایم بنگریم به جایگاهی که رسیده‌ایم می بالیم و مفتخریم صاحب مردمی ترین و تمدن‌ساز ترین انقلاب در دنیا می باشیم.

اما با این وجود همچنان معتقدیم جمهوری اسلامی ایران از برخی آرمان‌های اصیل انقلاب عقب مانده است در مهم‌ترین وجه با وجود تمام اتفاقات مثبت صورت گرفته در این سالها اما هنوز آنگونه که باید عدالت در جامع ما استقرار پیدا نکرده است عدالت مهمترین وجه تمایز نظام اسلامی ما با نظام طاغوتی پهلوی است و مشروعیت بخش حرکت آرمان خواهانه ماست عدالت آنقدر مهم است که دو دهه قبل رهبر معظم انقلاب در رابطه با آن فرمودند هیچ چیز در برابر عدالت نباید قرار گیرد حتی مصلحت حکومت اسلامی به همین جهت ما فرزندان انقلابی سید علی خامنه ای در اقتدا به رهبر خود علم مطالبه گری را از زمین برمی داریم و عهد می کنیم تا استقرار کامل عدالت در جامعه دست از حرکت جهادی خود نکشیم در همین جا لازم است مبتنی بر اصل جامعه ساز امر به معروف و نهی از منکر نکاتی را خطاب به دستگاههای مسئول بگوییم

و در ادامه همه فراگیران پس از شنیدن بیانیه به سمت محل راهپیمایی حرکت کردند و در راهپیمایی عمومی مردم مشهد شرکت کردند.

در جشن پیروزی انقلاب حضور نسل جوان و انقلابی به شدت در میان جمعیت به چشم می‌خورد. جوانانی که همیشه نقطه‌ی امید و قلب انقلاب هستند. جوانان دهه هشتادی که در دوران معاصر بسیار مورد هجمه رسانه‌های غربی قرار گرفتند؛ امسال پر شورتر از سال‌های قبل در تولد انقلاب به شادی پرداختند. در تمام مراسم آن‌ها بیزاری از دشمنان انقلاب را بر زبان جاری کردند و در قلبشان دوباره نور امید را دیدند. ملتی که مبدا و مقصدشان امام است و راهنمای اندیشه و تفکرشان بر مبنای هدف امام هست؛ هرگز به ورطه ویرانی نخواهند رسید.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.