• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

چهار نکته از پیام رهبری به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا

  • کد خبر : 2010
  • 04 بهمن 1394 - 16:15
چهار نکته از پیام رهبری به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا

رهبر معظم انقلاب، سالانه به مناسبت نشست های سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در دانشگاه های سراسر دنیا، پیام های ویژه ای را خطاب به اعضای این تشکل اصیل و انقلابی منتشر می کنند. با نگاهی به پیام های گذشته و همچنین پیام اخیر ایشان در پنجاهمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا […]

رهبر معظم انقلاب، سالانه به مناسبت نشست های سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در دانشگاه های سراسر دنیا، پیام های ویژه ای را خطاب به اعضای این تشکل اصیل و انقلابی منتشر می کنند.

با نگاهی به پیام های گذشته و همچنین پیام اخیر ایشان در پنجاهمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا نکات قابل توجهی را در می یابیم:
۱) اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان که یکی از اصیل ترین تشکل های اسلامی دانشجویی می باشد، روزبه روز در حال پیشرفت است و این شجره طیبه با گذشت زمان ریشه اش مستحکم تر و شاخ و برگش گسترده تر می شود تا جایی که میبینیم، مقام معظم رهبری به مناسبت ۵۰ سالگی این اتحادیه ، ماحصل این جنبش دانشجویی را تنها راه برای عقیم سازی توطئه هایی می دانند که جبهه ی دشمن خارجی در برابر ایران اسلامی، طراحی می کنند.
۲) چندسالی است که ایشان در دیدارها و نامه های مختلف، دانشجویان را با صفات و فضیلت هایی همچون بیداری،بصیرت، خردمندی، ایمان، علم اندوزی و … نصیحت می کنند. در این پیام میبینیم که ایشان انجمن های اسلامی دانشجویان را نه تنها مولد این صفات در بین اعضایش می دانند بلکه این تشکل انقلابی را نهاد مبارکی می نامند که هدایت اسلامی و شوق و طراوت ایمان را با خصلت های جوانی و دانشجویی پیوند می زند.
۳) نکته ی قابل تامل دیگر شباهت برخی کلیدواژه هاست در نامه ایشان خطاب به همه ی جوانان اروپایی و پیام ایشان به انجمن های اسلامی دانشجویان.
گویا  پس از نامه به کل جوانان، ایشان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان را بازوی محکمی می دانند برای اجرای اهدافشان در سطح اروپا و جهان.
۴) نکته ی دیگری که در همه ی این پیام ها بالاخص پیام اخیر ایشان دیده می شود این است که علی رغم درنظرگرفتن تلاش های بی وقفه و شبانه روزی فعالان این تشکل، گویا ایشان اهداف والاتری را برای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان درنظر دارند و همواره دانشجویان را به تلاش روزافزون و هماهنگ ساختن خود با اهداف والاتر و سعادتبار توصیه می کنند. 

حامد صداقت-دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.