• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
28

درباره شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر : 12558
  • 15 دی 1398 - 13:57
درباره شهادت سردار سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر بود،مالک اشتری که همیشه بر دل دشمنان زده و از دشمنان جمهوری اسلامی ایران پیشی گرفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
مِنَ المُومِنینَ رِجال صَدقوا ما عاهَدُوا اللَّه عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظرُ وَما بَدّلوا تَبدیل
انالله و اناالیه راجعون
عرض تسلیت به ساحت مقدس بقیه الله العظم (ارواحنا فداه)و رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)و خانواده ی معظم بزرگمرد تاریخ.
شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب و الگو بودمکتبی که بر پایه ی دفاع از حق مظلوم و خصم در برابر ظالم است مکتبی که بر پایه ی مهر احمدی و عدل علوی و صبر زینبی و رشادت حسینی است.
حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر بود،مالک اشتری که همیشه بر دل دشمنان زده و از دشمنان جمهوری اسلامی ایران پیشی گرفته . ایشان ذوالفقاری بودند برای رهبر و مولای خود و همواره جان برکف داوطلب ستاندن حق مظلوم از ظالم و جامه ی عمل پوشاندن به سخنان و بیانات رهبر خود بودند
شهادت پاداش تمام مجاهدت ها و از خود گذشتگی و تلاش های بی وقفه ایشان بوده است که با شهادت به غایت کمال نائل شدند و به غافله‌ی کرب‌وبلا و تمام دوستان خودپیوستند.
تمام جهان شاهد برچیدن بساط تروریست داعش پس از شهادت شهید محسن حججی بود و اینک با تمام وجود امید بر این داریم که به حرمت نفس زکیه‌ی ایشان بساط کفر و شرک و شرارت از جهان برچیده شود و چشم تمام جهانیان منور به ظهور مهدی موعود (عج) باشد.
آمریکایی ها بدانند که با این کار مهر تاییدی بر شرارت و بی حیایی و فتنه طلبی خود زدند و این را بدانند ما مردم ایران زمین با تکیه بر اسوه و پیشوای خود امام خامنه ای انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا را ازآنها خواهیم گرفت. بدانند این کارشان بی جواب نخواهند ماند و در آینده ای بسیار نزدیک چنان مشتی از نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم مسلمان این مرزو بوم میخورند که هیچگاه فراموش نکنند.
بدانند ایران حاج سلیمانی های زیادی دارد افراد جان برکفی که خود را فدای رهبرشان سیدعلی خامنه ای حسینی میکنند زیاد هستند.
بدانند حاج قاسمی ها فرزندانی تربیت کرده اند که نسل جدیدی از حججی ها و سلیمانی ها هستند.
امیدواریم که دیگر تمام ملت ها دشمن آشکار و پنهان خودرا بشناسند، دیگر به این دشمنان خود اعتمادی نکنند و به وعده های پوشالی و پوچ آن ها امیدوار نباشند و بدانند که اسوه ی با عزت عدالتخواه پیشوا و خط مشی شان چه بوده و بر چه مکتبی پایبند بودند و همانند ایشان تنها امیدشان به رحمت خداوند متعال و تدبیر و درایت رهبر معظم و توانایی و عزت خود مردم ایران باشد.
اینجانب از طرف تمام بانوان ایران زمین و از طرف تمام خواهرانی که با آرزوهای گرفتن انتقام خون این سردار بزرگ روزهارا به شب میرسانند به محضر همسر بزرگوارشان شهادت همراه و یاور و شریک دلاور و رشیدشان را تبریک عرض نموده و از ایشان برای تمام بانوان کشور طلب دعای خیر داریم که بتوانیم ثابت قدم و استوار در راه حق باقی بمانیم و همواره زینب وار پشت رهبر و مولای خود باشیم.
ما بر این باوریم که پشت هر مرد موفق و نمونه ای قطعا زنی است که با تمام توان پای همسر خود ایستاده و در سختی ها همراهش جنگیده است.
همسر شهید حاج قاسم سلیمانی بانوی بزرگی که شهادت همسرش را افتخار میدانند، بانوی بزرگی که اقتدار کلامش به رعشه می اندازد وجود آمریکایی ها و منافقین و مشرکان را، بانوی بزرگی که عظمتش و انقلابی بودنش به خوبی نمایانگر همراه و شریک بودن ایشان با بزرگمردی چون ذوالفقار سیدعلی است
شهادت مبارک همسرتان ای بانوی بزرگوار
شهادت گوارای وجود یارتان ای همسر دلیر مرد
ای سردار راه شمارا تا ظهور و رساندن جامعه بشریت به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی موعود(ارواحنافداه) ادامه خواهیم داد و به روح مطهر سید الشهدا و غافله ی کرب و و بلا و شما و تمام شهدای با عزت این اطمینان را میدهیم که همواره در راه حق باقی بمانیم و امام زمانه ی خود،امام سیدعلی خامنه ای حسینی را تنها نگذاریم و همواره جان بر کف برای ستاندن حق مظلوم از ظالم و پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی تلاش کنیم و از پیشگاه امام راحل (ره)و شما سردار با عزت و تمام شهدا طلب دعای خیر داریم.
ضمنا به جانشین بزرگوار ایشان، سردار اسماعیل قاآنی تسلیت عرض نموده و امیدواریم که همانند سپهبد قاسم سلیمانی با تدبیر و انقلابی عمل کنند و همواره در پی گرفتن انتقام خون ایشان باشند و به جامعه‌ی کفر و نفاق و شرک نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران هیچ ظلم و ستمی را نمیپذیرد و نمیگذارد حق هیچ مظلومی ضایع شود. ان شاالله

از پشت بیسیم ها بسم الله القاصم الجبارین میگویند
علم بر زمین نمی ماند سردارم

و السلام علیکم و رحمه الله برکاته

*یادداشت سمانه پیله‌رود، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.