• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
16
شاکرین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو

گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه قم برگزار می شود

  • کد خبر : 9009
  • 06 اسفند 1396 - 18:23
گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه قم برگزار می شود

شاکرین، قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: هفتم اسفندماه در دانشگاه قم مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه قم جز معدود برنامه های مرتبط با شهدا در این دانشگاه است، افزود: حسن شمشادی […]

شاکرین، قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: هفتم اسفندماه در دانشگاه قم مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه قم جز معدود برنامه های مرتبط با شهدا در این دانشگاه است، افزود: حسن شمشادی مهمان ویژه این گرامیداشت خواهد بود که پس از آن، برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار خواهد شد.

قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در این برنامه شهدای مدافع حرم حضور خواهند داشت. بخصوص شهدای مدافع حرمی که تا کنون آنطور که باید به آنان بها داده نشده و مطرح نبوده اند.

وی محمدجواد احمدی را مداح برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: احتمال دارد در این بزرگداشت پیکر مطهر یکی از شهدای مدافع حرم تشییع شود.

شاکرین هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت را علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مقابله با دیگر برنامه هایی که در این دانشگاه برگزار می شود، عنوان و تصریح کرد: در برنامه ای که پیش تر در دانشگاه قم برگزار شده بود، عمدا و یا سهوا توسط مهمانان برنامه از جمله صادق زیباکلام، توهین هایی به شهدای مدافع حرم صورت گرفت که نتوانستیم نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پایان اظهار داشت: تعدادی از شهدای مدافع حرم استان قم از دانشجویان این دانشگاه بوده که خانواده این شهدای عزیز در برنامه حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.