• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خطاب به روحانی:

چرا به تفرقه ای که کفر و استکبار جهانی موفق به آن نشده اند دامن می زنید؟/از احساسی کردن مردم برای بدست آوردن رای دست بردارید

  • کد خبر : 6273
  • 20 اردیبهشت 1396 - 18:28
چرا به تفرقه ای که کفر و استکبار جهانی موفق به آن نشده اند دامن می زنید؟/از احساسی کردن مردم برای بدست آوردن رای دست بردارید

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور بیانیه‌ای پیرامون مباحث مطرح شده ریاست جمهوری در مناظره انتخاباتی اعلام کرد: چرا به تفرقه‌ای که کفر و استکبار جهانی موفق به آن نشد‌ه‌اند دامن می زنید؟ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن […]

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور بیانیه‌ای پیرامون مباحث مطرح شده ریاست جمهوری در مناظره انتخاباتی اعلام کرد: چرا به تفرقه‌ای که کفر و استکبار جهانی موفق به آن نشد‌ه‌اند دامن می زنید؟

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهور
همانطور که در جریان هستید وخودتان را به خواب زده اید از سالیان قبل شیعه وسنی همچون برادر در کشور زندگی کردند و حتی پیوندهای مختلف فامیلی با هم برقرار کرده اند. در کشور ایران به لطف خدا تا کنون شیعه وسنی در همه مواقع خاص کنار هم بوده اند و کفر و استکبار جهانی موفق به تفرقه بین آنان نشده اند، و این مهم حاصل نمی شد جز با هوشیاری برادران اهل سنت. برادران اهل سنت شهیدان بزرگواری همچون شهید مولوی مصطفی جنگی زهی یکی از بزرگان وعالمان اهل تسنن را تقدیم انقلاب کرده اند.

 شهید مولوی جنگی زهی از بزرگواران اهل تسنن بودند که هم شیعه و سنی را تشویق به وحدت و اجرای فرامین مقام معظم رهبری میکردند بگونه ای که کفر واستکبار جهانی از وجود ایشان احساس خطر کرد و ایشان را به شهادت رساند، مولوی جنگی زهی برای ما یک راه هست، راه همبستگی و اتحاد.

 حال سوال ما این است چرا ریاست محترم جمهوری اسلامی با سخنان نادرست باعث تفرقه میشوند؟ چرا سخنانی را مطرح میکنند که به هیچ عنوان صحیح نمیباشد؟

در کشور ما شعیه وسنی باهم برادرند و هیچ فرقی باهم ندارند. از ریاست محترم جمهور خواستاریم از احساسی کردن مردم برای بدست آوردن رای دست بردارند و به جای این حرفها بگویند برای اهل تسنن، برای مردمی که در مرزها زندگی میکنند، برای مرزبان های که هر هفته با اشرار درگیری دارند و هر از چندگاهی خبر شهادت آنان را می شنویم چه کاری انجام داده اند؟ برای گرفتن حقابه هیرمند و توسعه کشاورزی استان سیستان و بلوچستان چه کرده اند؟

جناب آقای دکتر حسن روحانی
چرا به تفرقه ای که کفر واستکبار جهانی موفق به آن نشده اند دامن میزنید؟ چرا فضای کشور را بسته جلوه میدهید زمانیکه که بین اهل تسنن واهل تشیع پیوندهای فامیلی نزدیک برقرار است؟ چرا حرفی میزنید که باور کردنش سخت است؟ در جمهوری اسلامی معیار انتخاب شایستگی افراد هست نه چیزهای دیگر، آقای رییس جمهور لطفا اگر موردی را مطرح میکنید مصداقش را هم ذکر کنید.

ریاست محترم جمهور
ما دانشجویان در پایان از شما خواستاریم بیش از این آب به اسیاب دشمن نرزید چون دقیقا کاری را میکنید که کفر واستکبار جهانی با خرج هزینه های بالا نتوانست بین شیعه وسنی اختلاف بیندازید.

جناب حجت الاسلام روحانی
این راهم بدانید اهل تسنن امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس و حمایت از مدافعین حرم پس داده اند و هیچ زمان دچار شک و تردید نخواهند شد و همیشه شیعه وسنی مثل برادر در کنار هم خواهند ماند.

والسلام علی من التبع الهدی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.