• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

پنجمین جلسه میز انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 2463
  • 21 بهمن 1394 - 20:40
پنجمین جلسه میز انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان شیراز برگزار شد

در ابتدای جلسه طبق روال جلسات گذشته دانشجویان سوالاتی مطرح کردند و میهمان این جلسه مهندس سید حسین ذوالانوار بود.نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات و با دانشجویان به گفتگو نشست. یکی از دانشجویان از ایشان در مورد عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی و سوابقشان پرسید . دانشجوی دیگری در […]

در ابتدای جلسه طبق روال جلسات گذشته دانشجویان سوالاتی مطرح کردند و میهمان این جلسه مهندس سید حسین ذوالانوار بود.نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات و با دانشجویان به گفتگو نشست.
یکی از دانشجویان از ایشان در مورد عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی و سوابقشان پرسید .
دانشجوی دیگری در سوالی دیگر از برخی اختلافات میان نمایندگان فعلی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی سوال کرد.
و در سوالی دیگر از ایشان در مورد لیست اصولگرایان و حضور یا عدم حضور ایشان در لیست سوال شد.
نماینده سه دوره ی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالات گفت:”در مورد عملکرد بنده و فعالیت هایم در مجلس به طور ریز و موردی نه خاطرم هست و نه وقت جلسه مجال آن را دارد که به آنها بپردازم اما به طور کلی عضو کمیسیون انرژی وکمیسون تولید ملی و کمیسیون قوانین دائم برنامه توسعه هستم که در کمیسیون انرژی خودم عضو شدم و دو کمیسیون دیگر رو به انتخاب مجلس وارد شدم.
وی ادامه داد: در مباحث سیاسی بچه های استان فارس موارد مختلف را به من انتقال می دهند،از نوشتن مقالات و بیانیه ها و پیگیری در مورد مسایل مختلف از استاندار و غیره من پیگیر اصلی هستم و باقی نمایندگان نیز لطف میکنند و امضا می کنند و همراهی میکنند.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در مباحث عمرانی نیز از سال۸۴به طور جدی پیگیر راه اندازی خط اتیلن مرکزی بودم که همانطور که مطلع هستید به طور لاکپشتی در حال پیشروی ست.و اکنون که یک و سه دهم میلیارد دلار تخصیص صندوق توسعه ملی دارد از دستاورد ها بود.
ذوالانوار گفت: یکی دیگر از کارها این بود که در پالایشگاه  مهر و صنیع وابسته و تولید اتیلن نیز از کارهایی بود که با پیگیری بنده انجام می شد.
وی تصریح کرد: یکی از موارد مهم که بنده نیز سهمی در آن داشتم تصویب قانون شرکت ملی نقت ایران بود که عمدتا توسط دکتر نجابت کار شده و بنده نیز در آن دخیل بودم.
ذوالانوار با اشاره به پتروشیمی سوم شیراز گفت: پیریزی اولیه این طرح از بنده بود  که انشا الله در آینده ای نزدیک  بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: بخشی دیگر از فعالیت بنده که تخصصی در حوزه ی کمیسیون انرژی بود بحث مبارزه با واردات نفتی بود که پرونده های مختلفی را ما تعقیب کردیم که یکی از آنها تجهیرات ضد انفجار بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز از پیگیری کارخانه های فولاد شهرستان های استان  نیز بعنوان تلاش ها و پیگیری های خود یاد کرد.
مهندس ذوالانوار در ادامه به سوال دوم دانشجویان در مورد برخی اختلافات میان نمایندگان فعلی استان پاسخ داد و گفت:برخی رفتارها از جانب برخی افراد دیده می شود که ما احساس میکنیم در آن خدا و خدمت به مردم فراموش شده است و افراد جهت نشان دادن خود و نفسانیت کار میکنند که این مایه تاسف ماست،برخی از طرح هایی استان که مصوبه شورای عالی امنیت ملی است را نیز حتی برخی از نمایندگان استان با اغراض سیاسی مورد هجمه قرار میدهند و این باعث برخی کدورت ها میشود.البته ما جهت اینکه وحدت حفظ شود و افرادی که از نظر اصول سالم هستند اما در روش و مشی متفاوتند را حفظ کنیم چیزی نمیگوییم و اصل وحدت را همیشه در نظر میگیریم.
وی در مورد لیست اصولگرایان گفت:به برخی از روش ها و سیستم های لیست بستن انتقاداتی وارد است که باید به موقع و با روش های خاصی نسبت به اصلاح آن اقدام کرد،ببنده اگر در لیستی که امکان تغییرش هست نباشم،قطعا انصراف خواهم داد و حضوری که باعث شکستن آرا شود را نمی شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.