• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

پایه های حکومت سعودی با اعدام ناجوانمردانه ی شهید نمر، بدون شک فرو خواهد ریخت

  • کد خبر : 1851
  • 14 دی 1394 - 12:19
پایه های حکومت سعودی با اعدام ناجوانمردانه ی شهید نمر، بدون شک فرو خواهد ریخت

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف/۸) مى‏خواهند که نور خدا را با دهانهاشان خاموش کنند، و حال آنکه خدا تمام‏کننده نور- یعنى دین- خویش است هر چند که کافران خوش ندارند. در سالهای اخیر موج بیداری اسلامی […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف/۸)

مى‏خواهند که نور خدا را با دهانهاشان خاموش کنند، و حال آنکه خدا تمام‏کننده نور- یعنى دین- خویش است هر چند که کافران خوش ندارند.

در سالهای اخیر موج بیداری اسلامی در منطقه ی ما و شمال آفریقا با شدت و قدرت به راه افتاده است و برخی از ملت ها از ظلمات ناشی از سیطره ی طاغوت خارج شده اند. در این راه توده ی ملت و شخصیت های بزرگی جانفشانی کردند.هرچند در بعضی موارد (مانند مصر)،دشمنان با استفاده از سیاست”تفرقه بینداز و حکومت کن” حرکت ضد استکباری و ضد طاغوتی ملت را از شاهراه خود منحرف نمودند.

عربستان سعودی نیز که سالهاست با ایجاد خفقان سیاسی، فریادهای اعتراضی را در گلو خفه کرده بود، نتوانست خود را از این موج برکنار نگاه دارد. از سال ۲۰۱۱ میلادی طیف وسیعی از مردم عربستان در اعتراض به ادامه ی روند سیاست های اشتباه حکومتی پیرامون مسائل گوناگون داخلی و خارجی تظاهرات متعددی صورت دادند.

اما شیوه ی برخورد نظام طاغی سعودی با این اعتراضات، تنها سرکوب وحشیانه و بازداشت معترضان و گردن زدن برخی از آنان بود. این نوع برخورد، نشان دهنده ی حد و حدود آزادی های مدنی و کیفیت رعایت حقوق بشر در این کشور است.همچنین این رفتارها، نظام سعودی را به نمادی از دیکتاتوری و خشونت و بی تدبیری تبدیل کرده است.

مجاهد شهید شیخ نمر باقرالنمر، به عنوان یک روحانی برجسته ی شیعه، که راه و روشش را از مکتب اهل بیت(علیهم السلام) فراگرفته بود با سخنرانی های رسوا کننده اش، ماهیت استکباری و استبدادی حکومت سعودی را بر همگان روشن می کرد و نشان می داد که چگونه سیاست های آنها با دین مبین اسلام مغایرات دارد.

این شهید والا مقام که عاشورایی بودن را دوباره به شیعیان جهان یاد داد و به نوبه ی خود فرهنگ عاشورا را زنده نگه داشت، چندین بار توسط نیروهای امنیتی سعودی بازداشت شد ولی هربار به خاطر اعتراضات مردم به بازداشت وی، حکومت عربستان مجبور به آزادی او می شد.

پایه های حکومت سعودی که به خاطر تنازعات قدرت بین ابناء عبدالعزیز هر روز در حال سست شدن است، با اعدام غیر اسلامی و ناجوانمردانه ی شهید نمر، بدون شک فرو خواهد ریخت و همانطور که رهبری عظیم الشأن ما فرمودند دست انتقام الهی گریبان آل سعود را خواهد گرفت چرا که خون ناحق بر زمین نخواهد ماند.

حکومت آل سعود که ان شاءالله به زودی آل سقوط می شوند، بداند که صدای حق در گوش تاریخ و در پهنای سرزمین ها طنین انداز خواهد شد و حق همیشه بر باطل پیروز بوده است. این سنت خداست و سنت خدا تغییر پذیر نخواهد بود.و بدانند که با شهادت جمعی از مجاهدین راه حق،نه تنها این صدا خاموش نمی شود،بلکه رساتر و کوبنده تر نسبت به اقداماتشان بلند خواهد شد. امام علی (علیه السلام) می فرمایند: مَنْ عَمِلَ بالجَوْرِ عَجلَ اللهُ هلکَهُ. هر که ستمگری کند، خداوند نابودی او را شتاب بخشد.و به یاری خدا بزودی شاهد نابودی کامل حکومت آل سعود و آل خلیفه و صهیونیست ها و دست پروردگانشان خواهیم بود.

آری ای شیخ شهید! ما نیز همانند تو فریاد می زنیم که “از قتل و کشتار نمی هراسیم،ما از هیچ چیز نمی ترسیم”.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد، همانند سایر تشکل های حق طلب و با هم صدایی با دریای خروشان شیعیان جهان، اعدام این عالم وارسته و دیگر شهدای راه اسلام را محکوم می کند و از امت بزرگ اسلام می خواهد که با خردمندی و با تعصب دینی، زمینه ی برچیده شدن نظام امپریالیسم جهانی را فراهم کنند تا با ظهور مولا و صاحبمان حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر عمر نحس این خونخواران و ظالمان، پایان داده شود.

خداوند بزرگ، این عالم زاهد و مجاهد را با شهدای کربلا محشور بفرماید.آمین

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.