• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

پایان حضور در تحصن را اعلام می‌کنیم/ نمایندگان مجلس با تصویب قانون محدود کننده، مین گذاری برجام را خنثی کند

  • کد خبر : 745
  • 11 مهر 1394 - 15:22
پایان حضور در تحصن را اعلام می‌کنیم/ نمایندگان مجلس با تصویب قانون محدود کننده، مین گذاری برجام را خنثی کند

علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درباره پیشنهاد جدید این اتحادیه به نمایندگان مجلس گفت: ما تلاش کردیم که مواضع درست و اصولی و اساسی خود را در خصوص برجام و نحوه عمل نمایندگان آنها به گوش آنها برساند. وی افزود: همین مسئله باعث […]

علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درباره پیشنهاد جدید این اتحادیه به نمایندگان مجلس گفت: ما تلاش کردیم که مواضع درست و اصولی و اساسی خود را در خصوص برجام و نحوه عمل نمایندگان آنها به گوش آنها برساند.

وی افزود: همین مسئله باعث شد که بیانیه ای صادر شود و اعلام شد که رد یا تایید برجام از سوی نمایندگان مورد نظر این اتحادیه نبوده و راه سومی به نمایندگان پیشنهاد می شود. اینکه بهترین تصمیم آن است که مجلس اساسا متن و محتوای برجام را نه تصویب و نه رد کند؛ بلکه صرفا درباره جواز به دولت برای «اجرا» یا «عدم اجرا»ی برجام اتخاذ موضع کند.

احمدی تاکید کرد: حمایت ما از تحصن دانشجویان و طلاب مقابل مجلس در اعتراض به برجام بود، که این توافق نواقض زیادی در حوزه های امنیتی، سیاسی و اقتصادی و فناوری دارد.

وی با بیان این مطلب که اگر نمانیدگان راه حل درستی در مقابل آن اتخاذ نکنند، خسارت های جبران ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد می شود، گفت: ما پیام خود را به نمایندگان رساندیم و پایان حضور خود را در این تحصن اعلام می کنیم.

این فعال دانشجویی در پایان نیز تصریح کرد: ضمن دعوت از همه ملت ایران برای شرکت در تشییع جنازه این جانباختگان عزیز وطن و همدردی با خانواده آنها؛ ما نیز انشالله فردا در کنار صفوف ملت در تشییع پیکر شهدا حضور بهم می رسانیم.‬

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.