• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

وزارت نفت بجای تئوری‌سازی سازش با آمریکا به مدیریت قراردادهای نفت و گاز بپردازند

  • کد خبر : 353
  • 16 مرداد 1394 - 6:21
وزارت نفت بجای تئوری‌سازی سازش با آمریکا به مدیریت قراردادهای نفت و گاز بپردازند

سیدمهدی طالبی در واکنش به اظهارات معاون وزیر نفت به «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: اظهارات معاون بین الملل وزیر نفت یادآور سخنان شبه روشنفکران وابسته به جبهه ملی و نهضت آزادی در اوایل انقلاب است. وی تصریح کرد: چه شده است آقایانی که روزگاری صدام را خالد بن ولید و مردم آمریکا را متوحش می‌خواندند و […]

سیدمهدی طالبی در واکنش به اظهارات معاون وزیر نفت به «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: اظهارات معاون بین الملل وزیر نفت یادآور سخنان شبه روشنفکران وابسته به جبهه ملی و نهضت آزادی در اوایل انقلاب است.

وی تصریح کرد: چه شده است آقایانی که روزگاری صدام را خالد بن ولید و مردم آمریکا را متوحش می‌خواندند و خواستار کمک به وی در جنگ اول خلیج فارس بودند اکنون داعیه دار آرمان های لیبرالیستی شده اند؟

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه حافظه مردم ما هنوز افراط های برخی در دهه شصت و تفریط های آنان در دهه هفتاد را از خاطر نبرده است تاکید کرد: مشخص نیست این عده برای دهه چهارم انقلاب چه فکری در ذهن دارند؟

طالبی در ادامه ابراز عقیده کرد: از مدیرانی که فسادهایی چون کرسنت و استات اویل را در کارنامه خود دارند توقع بیش از این نمی رود اما بهتر است حداقل حرمت و شأن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد ابراز داشت: معاون بین الملل وزیر نفت بهتر است به جای اینکه در پی تئوری سازی سازش با آمریکا باشد، به تدبیر و مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز بپردازند تا دیگر شاهد رسوایی هایی چون “کرسنت” نباشیم!

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین دولتی نیز بهتر است به جای طرح اظهارات دو پهلو مواضع صریح بگیرند و مرز خود را با تئوری سازهای منافی استقلال روشن نمایند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.