• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

ورشکستگان سیاسی قصد نفوذ به مدیریت دانشگاه را دارند

  • کد خبر : 1216
  • 27 آبان 1394 - 22:27
ورشکستگان سیاسی قصد نفوذ به مدیریت دانشگاه را دارند

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه رشد علمی در هر دانشگاه‌ مرتبط است با فضای اجتماعی و فرهنگی آن دانشگاه، یعنی هرگاه فضای اجتماعی و فرهنگی دانشگاه‌های کشور نامناسب بوده رشد علمی هم کند شده است،گفت: در این دو سالی که دولت یازدهم روی کار آمده […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه رشد علمی در هر دانشگاه‌ مرتبط است با فضای اجتماعی و فرهنگی آن دانشگاه، یعنی هرگاه فضای اجتماعی و فرهنگی دانشگاه‌های کشور نامناسب بوده رشد علمی هم کند شده است،گفت: در این دو سالی که دولت یازدهم روی کار آمده شاهد سیاست‌های فرهنگی نامناسبی در دانشگاه‌ها بوده‌ایم که به همین دلیل مقام معظم رهبری هشدارهای مکرری را داده‌اند.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری بی‌دلیل نیست، اتفاق‌هایی درون دانشگاه‌ها در حال رخ دادن است که باعث چنین نگرانی‌هایی شده است. متاسفانه این مسائل باعث شده تا رشد علمی کشور سیر نزولی داشته باشد، ورشکستگان سیاسی از طریق ارتباط با بدنه مدیریتی دانشگاه در سراسر کشور قصد دارند به عرصه مدیریتی این حوزه نفوذ کنند، که البته دانشجویان انقلابی جلوی چنین اقدامی را خواهند گرفت.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه از مدیران وزارت علوم و دانشگاه‌ها می‌خواهیم که به این مسائل دقیق‌تر نگاه کنند و با کسانی که قصد دارند رشد علمی کشور را کند کنند، همراهی نکنند،اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران وزارت علوم و دانشگاه‌ها با جریانی که قصد دارند رشد علمی کند شود هم‌سو هستند. ان‌شاءالله همه مسئولان به مطالبات و سخنان رهبر معظم انقلاب توجه کنند تا شاهد برخورد قهرآمیز جنبش دانشجویی نباشند.

وی افزود: اخیرا اعضای شورای مرکزی اتحادیه با معاون فرهنگی وزارت علوم جلسه‌ای داشتند، آقایان می‌گویند ما در دانشگاه‌ها کنسرت برگزار نمی‌کنیم، ولی آن چیزی که از بدنه دانشگاه‌ها به گوش ما می‌رسد این است که کنسرت‌ها با عناوین مختلف و تغییر نام برگزار می‌شوند.

نجابت تاکید کرد: این که صرفا فقط نام برنامه کنسرت را تغییر بدهیم و آن را در دانشگاه برگزار کنیم، باعث نمی‌شود مفهوم کنسرت هم تغییر کند. مسئولان وزارت علوم معلوم نیست می‌خواهند خودشان را فریب دهند یا دانشجویان را.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای مختلط هم تحت عناوین مختلف مانند اردوهای ورزشی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. مسئولان می‌خواهند با بهانه‌های واهی این خلاف‌ها را توجیه کنند، آنها باید بدانند که دود این کارها به چشم خودشان و فرزندان این کشور می‌رود به همین خاطر از مسئولان می‌خواهیم دست از چنین کارهایی بردارند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.