• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13

نگذاریم کانون‌های قدرت و ثروت، اقتصاد و فرهنگ را تصاحب کنند

  • کد خبر : 506
  • 10 شهریور 1394 - 6:28
نگذاریم کانون‌های قدرت و ثروت، اقتصاد و فرهنگ را تصاحب کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل به نقل از نسیم، علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در مورد خلاهای موجود در دو بخش اساسی کشور اظهار داشت: در دو حوزه بسیارمهم فرهنگ و اقتصاد علی رغم قدم های برداشته شده پیشرفت چندانی وجود نداشته که رهبری نیز چند روز پیش در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل به نقل از نسیم، علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در مورد خلاهای موجود در دو بخش اساسی کشور اظهار داشت: در دو حوزه بسیارمهم فرهنگ و اقتصاد علی رغم قدم های برداشته شده پیشرفت چندانی وجود نداشته که رهبری نیز چند روز پیش در دیدارشان با هیئت دولت اشاره کردند.

احمدی در مورد لزوم مطالبه گری درحوزه اقتصاد افزود: در حوزه اقتصاد مطالبات خودمان را خیلی محکم‌تر و خیلی عمیق‌تر از گذشته مطرح خواهیم کرد و باتوجه اینکه به توافق هسته‌ای انجام شده، فارغ از جزئیات و فرعیات تصویبش در مجاری قانونی خود، دولت با تمام ظرفیت‌های موجودش دیگر هیچ بهانه‌ای برای لاینحل بودن مشکلات اقتصادی ندارد.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل همچنین در مورد دغدغه های فرهنگی جنبش دانشجویی گفت: در حوزه فرهنگ هم دغدغه‌هایی هست که نه تنها مجدانه پیگیری خواهیم کرد بلکه باید برای سایردلسوزان حوزه فرهنگ راهکارهایی ارائه دهیم تا به دستاوردهایی در این حوزه نائل شویم.

وی با هشدار نسبت به بهره برداری احزاب و گروه ها از ظرفیت جنبش دانشجویی بالاخص در انتخابات امسال خاطرنشان کرد: متأسفانه شاید برخی از گروه‌ها بخواهند مسائل حزبی سیاسی خودشان را خارج و داخل از دانشگاه پیگیری و نهایتاً در انتخابات به نفع خودشان بهره‌برداری کنند.

احمدی در مورد لزوم پیگیری مطالبات فرهنگی و اقتصادی جنبش دانشجویی در شرایط انتخابات اظهار داشت: احزاب و گروه‌هایی که در انتخابات حضور خواهند داشت باید در خصوص اینکه چه برنامه اقتصادی و فرهنگی را پیگیری خواهند کرد پاسخگو باشند تا این دو موضوع مهم قربانی نشوند. البته ما در یک سال آینده تلاش می کنیم که مطالبات دانشجویی خودمان را داشته باشیم و نگذاریم کانون‌های قدرت و ثروت مسائل اقتصادی و فرهنگی را به نفع خودشان تصاحب کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.