• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

نقش‌آفرینان فتنه ۸۸ برای تصدی مسئولیت‌ قابل اعتماد نیستند

  • کد خبر : 1798
  • 06 دی 1394 - 11:29
نقش‌آفرینان فتنه ۸۸ برای تصدی مسئولیت‌ قابل اعتماد نیستند

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور حماسه‌ساز مردم در روز ۹ دی اظهار داشت: نظام ما نظامی مردمی بوده است و مردم نیز هر زمان احساس کردند که نظام و انقلاب در خطر است، در صحنه دفاع از آن حضور یافتند. […]

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور حماسه‌ساز مردم در روز ۹ دی اظهار داشت: نظام ما نظامی مردمی بوده است و مردم نیز هر زمان احساس کردند که نظام و انقلاب در خطر است، در صحنه دفاع از آن حضور یافتند.

وی با اشاره به دشمن‌شناسی مردم، اظهار داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ما باعث شده است که در بزنگاه‌ها حضور به موقع داشته باشند و از انقلاب و نظام دفاع کنند.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه یکی از خطوط قرمز نظام و مردم فتنه ۸۸ است، گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ دست داشتند، از آن حمایت کردند و یا هنوز به آن اعتقاد دارند، در میان مردم جایی نخواهند داشت و صلاحیت تصدی مسئولیت ها را ندارند. این افراد امتحان خود را در فتنه ۸۸ پس داده‌اند و نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

احمدی در ادامه تصریح کرد: یکی از مصادیق نفوذ، ورود فتنه گران به مراکز تصمیم گیر و تصمیم‌ساز نظام است. از جمله برنامه‌های دشمن نیز این است که تلاش می‌کند فتنه‌گران بتوانند به حاکمیت نفوذ کنند تا از طریق این افراد اهداف خود را پیش ببرند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ۲ انتخابات مهم در کشور هستیم، مطالبه عمومی از کاندیداها باید این باشد که آنان موضع خود را در قبال فتنه ۸۸ صریح و شفاف بیان کنند چراکه فتنه ۸۸ خط قرمز مردم و نظام است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.