• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
2
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به مناسبت روز جمهوری اسلامی:

نظام جمهوری اسلامی ایران با شعاری که تک تک کلماتش بشر را به آرمانهای خدایی بشارت می‌‌دهد برپاشد.

  • کد خبر : 11479
  • 14 فروردین 1398 - 16:37
نظام جمهوری اسلامی ایران با شعاری که تک تک کلماتش بشر را به آرمانهای خدایی بشارت می‌‌دهد برپاشد.

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ بعدازسالها زندگی مردم در ظلمت ، در روز دوازدهم فروردین ۵۸ ، با یاری خداوند خورشید جمهوری اسلامی ایران طلوع کرد و همانا که روشنایی(مستضعف)برتاریکی(طاغوت)پیروز است. نظام جمهوری اسلامی ایران با شعار استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی برپاشد. شعاری که تک تک کلماتش بشر را به […]

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
بعدازسالها زندگی مردم در ظلمت ، در روز دوازدهم فروردین ۵۸ ، با یاری خداوند خورشید جمهوری اسلامی ایران طلوع کرد و همانا که روشنایی(مستضعف)برتاریکی(طاغوت)پیروز است.
نظام جمهوری اسلامی ایران با شعار استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی برپاشد.
شعاری که تک تک کلماتش بشر را به آرمانهای خدایی بشارت میدهد.
ریشه کن شدن طاغوت ،حمایت از مستضعفین در سراسر جهان ، برپایی نظام مردم سالار براساس عدالت اسلامی معنای حقیقی این شعار است.
دانشجویان، مسئولین حاضر در دولت و مردم شریف ایران! هیچگاه فراموش نکنید که با ریختن خون‌های جوانان و پدران و مادرانمان در راه این نظام ، پرچمش برافراشته شد.
و به گفته رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره:(( اینک شما هستید که باید این اثر الهی را با قدرت و قاطعیت حفظ کنید و نگذارید بقایای رژیم متعفن که در کمین نشسته‌اند و طرفداران دزدان بین‌المللی و نفت‌خواران مفتخوار در بین صفوف فشرده شما رخنه کنند. اینک شمایید که باید مقدرات خود را به دست بگیرید و مجال به فرصت طلبان ندهید، و با قدرت الهی که مظهر آن جماعت است، قدمهای بعدی را بردارید، و با فرستادن طبقه فاضله و امنای خود در مجلس موسسان، قانون اساسی جمهوری اسلامی را به تصویب برسانید، و همان طور که با عشق و علاقه به جمهوری اسلامی رای دادید، به امنای امت رای دهید تا مجالی برای بداندیشان نماند.))
قطعا هیچ مسئولی دیگر نباید راه حل مشکلات را در خارج از مرزها دنبال کند و در سال رونق تولید ، همه ی توان خود را بر تحقق این شعار بسیج کند. ما دانشجویان نیز ، با یاری خداوند با تکیه بر توان داخلی برای آبادانی این ملت می‌کوشیم.

ومن الله توفیق🇮🇷

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.