• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
17

نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به ریاست دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد

  • کد خبر : 10347
  • 22 آبان 1397 - 21:07
نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به ریاست دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد

باسمه تعالی سلام و عرض ادب ریس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد حضرت آیت الله مزارعی به مصداق حدیث شریف ((من لم یشکر المخلوق،لم شکر الخالق))با توجه به زحمات بی دریغ ،صادقانه و مسولانه و دقت نظر شما در پیشبرد اهداف عدالت محور برخود لازم می دانیم از زحمات جنابعالی تشکر و قدردانی به […]

باسمه تعالی
سلام و عرض ادب
ریس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد حضرت آیت الله مزارعی
به مصداق حدیث شریف ((من لم یشکر المخلوق،لم شکر الخالق))با توجه به زحمات بی دریغ ،صادقانه و مسولانه و دقت نظر شما در پیشبرد اهداف عدالت محور برخود لازم می دانیم از زحمات جنابعالی تشکر و قدردانی به عمل آوریم.
با رسیدگی به تخلفات معاون استاندار و مدیرکل این استان و اعمال مجازات ، به همگان اثبات شد که دستگاه قضا،قانون ، عدالت را برای همه به اجرا خواهد درآورد وبین مسول و غیر مسول ،تبعیض قائل نمی شود.امیدواریم برای صاحب منصبان هم عبرت شود تا در انجام وظایفشان کوتاهی نکنند و براساس شرع عمل کنند و وجدان کاری خود را حفظ کنند.

در پی مجازات مسولان مذکور ، این روزها در اکثر دانشگاه ها ،ارگانها و ادارات دولتی و…شاهد فرآیند استخدام های فله ای و فامیلی و طایفه ای و به دور از سنجش توانایی افراد و مدارک مربوطه تحصیلی هستیم. درصورتیکه بسیاری از افراد تحصیل کرده و توانا به دنبال کار هستند .
گویی که این استان از دیرباز با استخدام های طایفه ای پیوند خورده است و این است،نمونه ای از بی عدالتی اجتماعی و سلب اعتماد و تزریق ناامیدی در وجود جوانان ،که مسولان کت و شلوار پوش پارتی کار باب کرده اند.
لذا از جنابعالی خواستاریم ؛به جد ،پیگیر این موضوع باشید.
مسأله مهم دیگری هم که این روزها ،معضل مردم استان است؛عدم نظارت کافی و به موقع ارگانهای مربوطه ،وزارت صنعت و معدن و تجارت،تعزیرات و…است که باعث شده است محتکران ،کم فروشان،گران فروشان و دلالان بازاری مورد سواستفاده خود قرار دهند و قانون فروشندگی و حلال کاری را به فراموشی بسپارند و به چرخه اقتصاد این استان و کشور صدمه زنند.
استدعا داریم با متخلفین و مسولین به ظاهر مسول که نظارت کافی ندارند ،نیزبرخورد شود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.