• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به هاشمی رفسنجانی

  • کد خبر : 2430
  • 19 بهمن 1394 - 18:58
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به هاشمی رفسنجانی

متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای هاشمی رفسنجانی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حکایت غمگینی است نظاره‌گری عده‌ای تبر به دست که بر ریشه‌های این انقلاب شگون و پر برکت می‌کوبند و  از آن غمگین‌تر همراهی یاران در این طریقت… با نهایت تاسف باید به عرض برسانیم […]

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

حکایت غمگینی است نظاره‌گری عده‌ای تبر به دست که بر ریشه‌های این انقلاب شگون و پر برکت می‌کوبند و  از آن غمگین‌تر همراهی یاران در این طریقت

با نهایت تاسف باید به عرض برسانیم که این روزها حضور و فعالیت افرادی را شاهدیم که سعی دارند با تهمت زدن و هتاکی کردن هر چه بیشتر به نهادهای اسلامی که افرادی چون شما خون دل‌ها برای بنای آن‌ها خورده‌اید، اصل نظام و قوانین اسلامی را زیر سوال ببرند. گرچه این مسئله امری بدیع نبوده اما مصادف شدن آن با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به کشورمان ایران به همراه صحبت‌های اخیر شما که در موضعی هم نوا با افراد مغرض علیه این انقلاب قرار گرفت، شعف این جشن را در دل‌های مومنان و معتقدان به اسلام و ایران اسلامی به خون دل مبدل کرد.

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

چطور سخنان حضرت امام خمینی (ره) که می‌فرمایند «نهاد شورای نگهبان، همیشه مورد تایید اینجانب است و به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد» با سخنان یار قدیمی ایشان که در آن شورای نگهبان را چه در روند و عملکرد و چه در صلاحیت و تخصص زیر سوال می‌برد قابل جمع است؟

چه باعث شده که نظرشما اینقدر تغییرکند؟! شما که خود پیش تر بارها به حق بودن شورای نگهبان اذعان داشته و در رکاب امام فقیدی که کذا گفتن به این نهاد انقلابی را مصداق فساد فی الارض می‌دانست، چگونه امروز شورای نگهبان را اینگونه آماج توهین حمله قرار می‌دهید؟ فاین تذهبون؟

چشم مخالفین هاشمی دهه شصت روشن! آن هاشمی که مخالف خود را مخالف رهبر و دشمن پیغمبر معرفی می‌کرد، امروز احتمالا شورای محترم نگهبان را دشمن پیغمبر می‌داند؟

پس آن زمانی که در انتخابات ریاست جمهوری، شورای نگهبان فقط صلاحیت شما و یک کاندیدای دیگر را از میان ۷۹ نفر تایید کرد، چرا هیچ اعتراضی به شورای نگهبان برای ردصلاحیت ۷۷نفر از بین ۷۹ نفر نامزد را حق ندانستید؟!

آقای هاشمی!

رفتار شما و خانواده تان در سالهای اخیر خصوصا بعد از فتنه ۸۸ بیانگر ضرب المثل «دیگی که برای من نجوشد، سر سگ در آن بجوشد» است.

جملات تحریک برانگیز خانواده شما اعم از همسرتان تا دختران و امروز هم خود جنابعالی، قلب انقلاب را بیش از برحه دیگری جریحه دار کرده و برای یک انقلاب همان بس که از خودی خنجر بخورد؛ وقتی همسر شما پای صندوق انتخابات ۸۸ گفت:«اگر تقلب شد مردم بریزند تو خیابونا!»؛ یا بعد از صدور حکم حبس فرزندتان مهدی، دوباره گفت: «حکم مهدی(مهدی هاشمی) پدرسوخته بازی است»؛ یا وقتی دخترتان گفت: «مردم به ر صلاحیتهای گسترده واکنش نشان می‌دهند»؛ شاید در اذهان عمومی باز هم به نظر می‌رسید که حساب شخص شما از خانواده تان جداست اما اظهارات نابخردانه شما، این بار بی امام خمینی(ره) را هدف قرار داد.

جناب رفسنجانی

منفعت طلبی و قدرت طلبی شما به چه حد رسیده که حاضر شدید بخاطر آن حتی امام(ره) و بیت ایشان را قربانی کنید؟! شما شخصیت نوه ی امام خمینی(ره) را تا آنجا پایین آوردید که صلاحیتش را در گرو انتساب به امام دانستید! آقای هاشمی متاسفانه بدهکاری خود به امام(ره) را نیز با نقض عقاید ایشان همراه ساختید! اما اینبار ما به شما می‌گوییم که هدیه خوبی به بیت امام ندادید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.