2
بیانیه اتحادیه مستقل پیرامون آزاد شدن آقای حمید نوری

میخ محکمی بر تابوت نفاق بکوبید

  • کد خبر : 18208
  • 27 خرداد 1403 - 0:01
میخ محکمی بر تابوت نفاق بکوبید
در پی آزاد شدن حمید نوری اتحادیه مستقل طی بیانیه‌ای این اتفاق را به ایشان تبریک و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به جانایات منافقین شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در پی آزاد شدن جناب آقای حمید نوری از زندان‌های سوئد طی بیانیه به ایشان و خانواده‌شان این مقاومت و صبر را تبریک گفته و از دنیا خواستند تا به دیگر تخطی‌های سازمان مجاهدین رسیدگی کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

إِنَّ الَّذینَ یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللَّهِ أُولئِکَ الَّذینَ حَبِطَتْ أَعْمالُهُمْ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ ما لَهُمْ مِنْ ناصِرینَ

خداوند را شاکریم که شجره مقاومت پایدار این ملت بزرگ، همواره در طول انقلاب عزیز اسلامی آنان، راسخ بوده و به عون و یاری الهی با بی‌اثر شدن برنامه‌های دشمنان و کافران، ثمرات آن پربار بوده است.

دولت ظالم سوئد با حبس غیرقانونی ۱۶۸۱ روزه شهروند ایرانی، جناب آقای حمید نوری بر اساس براهین ساختگی تروریست‌های منافق، ثابت کرد که حقوق بشر و پایبندی به قانون را صرفا به شکلی انتخابی اجرا می‌کند. با این حال، به لطف هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی و زحمات شبانه‌روزی شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه، جناب نوری امروز از دخمه‌های استکلهم آزاد شد و به وطن خویش بازگشت.

اکنون که با آزادی جناب آقای نوری، شوکی جدید در هفته‌های اخیر به لاشه رمیم و پوسیده تشکیلات تروریستی منافقین وارد شده، این پیام به جهان مخابره می‌شود که جمهوری اسلامی در دفاع از شهروندان و منافع خود در هر گوشه از جهان با قاطعیت عمل کرده و در دوران پسا وعده صادق، اثرگذاری این قاطعیت دو چندان شده است.

با کامیابی‌های پیاپی در برابر شرارت‌های نفاق و صاحبان غربی-عبری-عربی آن در ماه‌های اخیر، باید یکبار برای همیشه، جهان از لوث وجود این جانیان رهایی یافته و میخی محکم بر تابوت آن‌ها کوبیده شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان یکی از حامیان همیشگی ایشان در طول دوران اسارت، ضمن تبریک به خانواده جناب آقای نوری و قدردانی از دست‌اندرکاران آزادی ایشان در وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه، اعلام می‌دارد که این انتظار از سوی جامعه و دانشجویان انقلابی وجود دارد که هرچه سریع‌تر به پرونده جنایات منافقین رسیدگی شده و حکم نهایی آن صادر و اجرا شود تا هم مرهمی باشد بر قلب داغدیده خانواده قربانیان ترور و هم منجر به ارتقای امنیت ملی و بین‌المللی گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.