• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
علیرضا خدایی:

مولود کربلا

  • کد خبر : 9767
  • 31 فروردین 1397 - 20:05
مولود کربلا

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقیه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد حسین جان….سلام بر تو ای فرزند مهربانی بتول و حیدر! ای میوه عشق تنها زوج معصوم آفرینش! ای حاصل پیوند دو دریای بیکران!ای اقیانوس تا ابد!بگذار […]

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله آمد
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

حسین جان….سلام بر تو
ای فرزند مهربانی بتول و حیدر!
ای میوه عشق تنها زوج معصوم آفرینش!
ای حاصل پیوند دو دریای بیکران!ای اقیانوس تا ابد!بگذار رسول خدا(ص)،تو را در آغوش بگیرد و نام از آسمان آمده ات را در گوشت زمزمه کند.بگذار محمد(ص)اشک هایش را پنهان از همه با گوشه قنداقه تو بزداید و در دل خویش،از مصیبت های آینده تو اندوهناک شود.
بگذار امیر مومنان،لبخند شکر بر لبانش بنشیند از این که آینده ی امامت،از نسل تو تداوم خواهد داشت.
لبخند بزن تا مادر به یاد نیاورد که قرار است شاهد چه ستم ها در زندگانی ات باشی.آن گونه بخند که تمام هستی به روی زهرا(س) بخندد و نداند که پیامبر “روزهای سخت نیامده را برای تو،در دل میگرید.چشم امید تمام رسولان پیش از این،چشم امید علی(ع) و فاطمه(س) به توست.
به دست های مهربانی که اینک در گاهواره آرام گرفته اند و فردا زمین و زمان را به لرزه در می آورند.به چشم های کودکی که امروز بی دغدغه،مادر و پدر را می نگرد و فردایی نه چندان دور بر زمین و آسمان ولایت می یابد.

تمام تاریخ به تو تکیه دارد و به خون تو؛خونی که قطره قطره اش سرنوشت انسان ها را تا ابد رقم خواهد زد و پیامی سرخ را به گوش تمام زمین و زمان خواهد رساند.چشم تمام گذشتگان و آیندگان به توست؛به مرد قهرمانی که با شمشیر خویش،با خون عزیزان و خون خویش،پرده از حقایق برمی افکند و هر چه باطل را محو می کند.
به آنان که انتظار تو را کشیده اند،آنان که آرزوی اقتدا به قیام تو را دارند،بگو شمشیرهایشان را مهیا کنند.تو متولد شده ای و قیام بی بدیل خون علیه شمشیر اینک تولد یافته است.از امروز کربلا چشم به راه می ماند برای روز موعود تو ای حسین!روزی که شبیه هیچ روزی نیست….
آری….عاشورا روز حسین (علیه السلام)است و هیچ روزی مثل روز حسین (علیه السلام)نیست.

عاشورا تنها یک روز نیست بلکه تمامی تاریخ است .همان طور که کربلا تنها یک قطعه ی خاکی نیست.کربلا جغرافیای نامحدود این تاریخ گسترده است.

حسین جان….تنها تویی که گریه برایت از افضل مستحبات است و از همه مستحبات بالاتر است حتی از نماز شب… این اشک برای توست که شرط اصلی اذن دخول و محرم شدن انسان است و در لحظه احتضار تنها دلخوشی عاشقانت

خجسته میلاد سرور آزادگان جهان،حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و روز پاسدار و میلاد اسوه ی پایداری و ولایت پذیری،حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت زینت عابدان و قله صبر و فضیلت،حضرت امام سجاد(ع) بر همگان مبارک باد….

علیرضا خدایی_خادم هیئت انصار المهدی(عج) اتحادیه مستقل

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.