• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15

منتقدان در دولت فعلی با بدترین شرایط روحی و روانی روبرو هستند

  • کد خبر : 1114
  • 21 آبان 1394 - 3:05
منتقدان در دولت فعلی با بدترین شرایط روحی و روانی روبرو هستند

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در واکنش به سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات گفت: آقای روحانی از فضای باز منتقدان می‌گوید در صورتیکه منتقدان در دولت فعلی با بدترین وضعیت و شرایط از لحاظ روحی و روانی روبرو هستند و از زمان […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در واکنش به سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات گفت: آقای روحانی از فضای باز منتقدان می‌گوید در صورتیکه منتقدان در دولت فعلی با بدترین وضعیت و شرایط از لحاظ روحی و روانی روبرو هستند و از زمان پیروزی انقلاب به بعد تا به حال چنین برخوردی با منتقدان نشده است.

وی ادامه داد: روحانی اعتقاد دارد که در دولت از انتقاد استقبال می‌شود ولی چیزی که واقعیت دارد برخورد تند با منتقدان است. رئیس جمهوری منتقدان را بی‌سواد و بی‌شناسنامه خطاب می‌کند آیا در چنین شرایطی می‌شود انتقاد کرد یا اینکه گفت از انتقاد استقبال می‌شود.

نجابت تصریح کرد: چون شعاری سخن گفتن برای رئیس جمهور هزینه‌ای ندارد وی شعارهایی می‌دهد که به آن عمل نمی‌شود ولی آقای روحانی باید توجه داشته باشد که سخنانی را که مطرح می‌کند توسط نخبگان تحلیل می‌شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: اگر توقیف باید آخرین اقدام نهادهای حاکمیتی باشد پس چرا دولت از نشریات منتقد مکررا شکایت می‌کند. رئیس جمهور طوری نشان می‌دهد که انگار برخورد با رسانه از طرف قوه قضائیه است در صورتیکه قوه قضائیه تنها یک رسانه را آن‌هم به جرم توهین به پیامبر متوقف کرد و بقیه برخوردها توسط خود دولت صورت گرفته است.

وی گفت: اگر کلام غیرخدا باید قابل نقد باشد پس چرا به نخبگان اجازه انتقاد از رئیس جمهور داده نمی‌شود و منتقدین تحت شدیدترین فشارها هستند. یا رئیس جمهور به حرف خود اعتقاد ندارد یا خود را در جایگاه خدا می‌بیند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.