• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

منتخبین مردم رابطه خود را با دانشجویان به طور مستمر حفظ کنند

  • کد خبر : 2557
  • 15 اسفند 1394 - 11:19
منتخبین مردم رابطه خود را با دانشجویان به طور مستمر حفظ کنند

به گزارش پایگاه خبری تحیلی دانشجویان مستقل، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان به همراه دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در حاشیه شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با حمیدرضا فولادگر، منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.   مرادی دبیر انجمن اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری تحیلی دانشجویان مستقل، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان به همراه دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در حاشیه شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با حمیدرضا فولادگر، منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

 

مرادی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در این دیدار ضمن تبریک انتخاب مجدد فولادگر به عنوان نماینده شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که منتخبین مردم رابطه خود را با دانشجویان به طور مستمر حفظ کنند.

در ادامه جلسه، رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تحلیلی در مورد ترکیب مجلس ارائه کرد.

در بخش پایانی این دیدار نیز فولادگر، از عزم جدی خود برای حفظ رابطه مستمر با دانشجویان در دوره های پیشین و به خصوص دوره پیش رو صحبت کرد و افزود: دانشجویان به عنوان قشر آگاه و تاثیر گذار باید بیشتر در جریان روند سیاسی کشور باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با دانشجویان نباید محدود به هفته پیش از انتخابات و ایام تبلیغات باشد بلکه باید این ارتباط دو سویه دانشجو – نماینده در طول دوره حفظ شود.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.