2
پیرامون چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

مسیر حل مشکلات را انتخاب کنید

  • کد خبر : 18242
  • 08 تیر 1403 - 12:03
مسیر حل مشکلات را انتخاب کنید
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از مردم شریف ایران خواستند تا با انتخاب کاندیدای اصلح و رای به آن در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش پایشگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌ای انتخابات را شاهراه حل مشکلات کشور دانسته و مردم شریف ایران را به مشارکت در انتخابات و انتخاب کاندید اصلح دعوت کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شهید پرور و شریف ایران

هنوز چهل روز از غم فقدان خادمین این مرز و بوم، شهید جمهور و همراهان ایشان نگذشته است که مجدد مردم ایران در عرصه‌ای مهم و سرنوشت ساز باید نقش خردمندانه خود را ایفا کنند. نقش آفرینی که به موجب آن نه تنها سبب تغییرات ۴ سال آینده پیش رو؛ چه بسا سبب تغییر ریل گذاری آینده سیاسی کشور عزیزمان نیز ‌می‌شود.

در این مدت ۳ سال برای ملت شریف ایران ثابت شده است که تفاوت عظیمی میان فردی خستگی ناپذیر و مردمی است تا افرادی که نگاه ارباب رعیتی به مردم دارند وجود دارد. خاطرات تلخ دولت‌های یازدهم و دوازدهم همچنان در اذهان مردم پابرجاست و بازگشت به آن دوران ثمره‌ای جز عقب ماندن کشور از نظم نوین جهانی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف ندارد.

قوه مجریه نسبت به سایر قوا از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که تصمیمات این قوه مهم  می‌تواند تاثیر لحظه‌ای بر زندگی مردم جامعه داشته باشد و سبب از هم گسیختگی بنیان خانواده و یا انسجام این نهاد مهم شود. تصمیمات رئیس جمهور است که تعیین کننده وضعیت معیشت مستضعفین است و باعث افزایش و یا کاهش شکاف‌های اجتماعی است. رئیس جمهور است که می‌تواند همراه مردم جلوی سوداگران، مقابل زیاده خواهی آنان بایستد و یا این که همراه این جماعت زیاده خواه باشد و پا بر گلوی اقتصاد ایران بگذارد.

اولویت اول کشور و همچنین دغدغه مردم مسئله اقتصاد می‌باشد که شاهراه برون رفت از آن در مرحله اول مشارکت در انتخابات و در مرحله بعد انتخاب فردی که خود و اطرافیانش این مسئله مهم دغدغه آنان می‌باشد است و توانایی برون رفت از این وضعیت را دارا و یا آنان مسببین وضعیت موجود که به علت عقب ماندگی شرایط اقتصادی در دهه ۹۰ می‌باشد را دارا باشند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب و همچنین گرامیداشت خون ۱۰۰ ها هزار شهید گلگون کفن و به ویژه شهدای خدمت این مرز و بوم؛ ضمن دعوت مردم ایران عزیزمان به حضور در پای صندوق‌های رای؛ از قشر نخبگانی جامعه به ویژه دانشجویان دعوت به عمل می‌آید تا با دعوت سایر اقشار جامعه در پای صندوق‌های رای و همچنین معرفی شاخص‌های کاندید اصلح سبب افزیش مشارکت و در ادامه مسبب انتخاب فرد اصلح برای این جایگاه مهم شوند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.