• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
حمزه دستیار دبیر کمیته بین الملل اتحادیه در گفتگو با فارس:

مجلس با اقدامی منطقی و قدرتمند جوابی انقلابی به حماقت آمریکائی بدهد

  • کد خبر : 11530
  • 21 فروردین 1398 - 13:24
مجلس با اقدامی منطقی و قدرتمند جوابی انقلابی به حماقت آمریکائی بدهد

حمزه دستیار دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا گفت: امروز جهان شاهد و ناظر رفتارهای از روی ضعف و بغض کشوریست که نه تنها هژمونی خود را از دست داده که در سراشیبی سقوط و افول است. وی […]

حمزه دستیار دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا گفت: امروز جهان شاهد و ناظر رفتارهای از روی ضعف و بغض کشوریست که نه تنها هژمونی خود را از دست داده که در سراشیبی سقوط و افول است.

وی افزود: آمریکا با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر ماهیت بی منطق، زورگویانه، خلاف قواعد بین المللی و صدالبته از روی استیصال خود را به جهانیان نشان داد.

دستیار تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس روز به روز قدرت دیپلماسی و نقشه های ضد انسانی و استعماری آمریکا را به چالش کشیده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جای جای جهان و بخصوص غرب آسیا دیپلماسی نظامی آن ها را با شکست مواجه ساخت!

دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز مایه فخر آزادیخواهان جهان، منشا امنیت منطقه، مادر محور مقاومت و نمونه قدرتمند خودکفائی یک ملت در برابر دنیای زورگوی تحریم و تهدید است.

وی افزود: بررسی روندهای تاسیس تا افول نظامات بین المللی تاکید می کند که هرگاه ابرقدرتی روی به یاغی گری و گسترش نظامی گری آورد، در حال افول است و این دست و پا زدن ها برای کمرنگ کردن و جلوگیری از این روند سقوط است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: بعد از اقدام بهنگام و متقابل شورای عالی امنیت ملی این بار نوبت مجمع تشخیص مصلحت نظام است تا با رد و مخالفت با FATF راه هر گونه دست درازی و نفوذ را بر غربی ها ببندد، همچنین مجلس شورای اسلامی موظف است با اقدامی منطقی و قدرتمند جوابی انقلابی به حماقت آمریکائی بدهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.