• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

متن توافق هسته ای وین باید به لحاظ حقوقی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد

  • کد خبر : 304
  • 06 مرداد 1394 - 9:19
متن توافق هسته ای وین باید به لحاظ حقوقی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد

محمدحسین کره یی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»،گفت:با توجه به شرایط امروز کشور، متن توافق هسته ای وین  به لحاظ حقوقی برای اجرا باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد. وی افزود:هدف از ارسال نامه امروز شورای مرکزی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شریف ، با الهام از سخنان رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای مبنی […]

محمدحسین کره یی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»،گفت:با توجه به شرایط امروز کشور، متن توافق هسته ای وین  به لحاظ حقوقی برای اجرا باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی افزود:هدف از ارسال نامه امروز شورای مرکزی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شریف ، با الهام از سخنان رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای مبنی بر طی شدن روال قانونی تصویب توافق وین، یادآوری وظیفه اصلی نمایندگان مجلس یعنی تطبیق متن توافق وین با اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی می‌باشد. در این روزها عده ای خواهان زیرپا گذاشتن نقش محوری و راس امور بودن مجلس هستند. یکی از موارد زیر پاگذاشتن ها ، دعوت از نمایندگان آلمانی و فرانسوی می باشد که گویی میخواهند به مردم اعلام کنند که ما خواستار پیشرفت هستیم و کسی نمیتواند جلوی پیشرفت را بگیرد. در ثانی حضور فرد معلوم الحالی به نام فابیوس در ایران را تبدیل به تشویش رسانه ای کنند تا مردم انقلابی را درگیر حضور این فرد در ایران کنند. لذا در نامه ای که خدمت نمایندگان مجلس تقدیم کردیم، هدف ما یادآوری وظیفه اصلی نمایندگی مجلس به ایشان بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: البته در مورد سفر جناب فابیوس هم باید اشاره کنم،اسم این شخص نفرت ذاتی را در دل تمام ایرانی‌ها ایجاد میکند. نفرتی که متعلق به یک جناح خاص نیست و بسیار جامع تر شامل تمامی ایرانی ها میباشد. البته موضوع زمانی جالب تر میشود که رییس جمهور فرانسه با لحنی تحقیر آمیز نحوه ی برخورد ایرانی ها با فابیوس را ملاک ارزیابی ایران عنوان میکند. صرفا به متولیان امر توصیه ای داریم، اولا به جای تشویش رسانه ای، برای ایران پساتوافق، آرامش درونی ایجاد کنند، زیرا اکنون بیشتر از همیشه ایران خواهان آرامش و تعقل میباشد و دوما دولتمردان با موضع گیری به موقع و به جا ، البته نه صرفا کلامی و لسانی جلوی لگدمال شدن عزت ملی را بگیرند.

وی در پایان گفت: در انتها کلامم رو با یک شعر در مورد وضعیت فعلی ایران خاتمه می دهم:

گفتم ای جنگل پیر

تازگیها چه خبر؟

پوزخندی زد و گفت:

هیچ! کابوس تبر…

گفتم از چوب درختان بهار

چه کسان بهره برند؟

گفت آنان که درختند

و به ظاهر تبرند

گفتم اما

مگر از جنس خودت نیست تبر؟

پوزخندی زد و گفت:

تازگیها چه خبر؟

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.