• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12
وحید عزیزی در بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه بیان کرد:

مالیات و نظام بانکی؛ اولویت اول کشور

  • کد خبر : 15895
  • 01 شهریور 1401 - 15:09
مالیات و نظام بانکی؛ اولویت اول کشور
رویداد پژوهشی امت عدل، با حضور مدیرکل بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل دانشجویان مستقل، وحید عزیزی، مدیرکل بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، در رویداد پژوهشی امت عدل در پنجمین روز از بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست گفت: تا چند سال گذشته امید زیادی برای اصلاح ساختار مالیاتی کشور وجود نداشت. این توانی است که شما دارید و گفتمانِ نشست شما در دانشگاه‌های کشور به‌عنوان حرف پیش‌برنده و در آینده به‌عنوان تصمیم کشور مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: نکته بعد چگونگی اجرای آن است. در اقتصاد بدون مدیریت انسانی کاری پیش نمی‌رود و امثال شما دانشجویان باید پیگیر آن باشید.

عزیزی افزود: بایستی عمیق شوید، تسلط پیدا کنید و برای تصمیمتان حجت داشته باشید. چرا که این مطالبات شما، مطالبه جهت دهنده است و در آینده ممکن است طبق آن تصمیم گرفته شود.

وی در پایان به مساله مالیات و نظام بانکی کشور پرداخت و گفت: اولویت‌دارترین موضوع کشور، مالیات و نظام بانکی است؛ چرا که تقویت تولید، حل تورم و دلالی و… به این امر مربوط می‌شود. بزرگترین درگیری ما در حال حاضر موسسات قرض الحسنه در نظام بانکی هستند و بحث جایی پیچیده می‌شود که متوجه می‌شویم برای مثال یک موسسه قرض‌الحسنه در یک شهر کوچک دویست میلیاد تومان گردش بانکی داشته است. لذا اوضاع نیازمند ساماندهی اساسی است.

شرکت کنندگان در این رویداد نیز به ارائه آثار خود در محورهای رویداد پرداخته و نتایج آن پس از داوری، در روز پایانی نشست اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.