• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

قیام امام‌خمینی(ره) تمام آزادی‌‌خواهان را علاقه‌مند خود کرده است

  • کد خبر : 1086
  • 16 آبان 1394 - 20:33
قیام امام‌خمینی(ره) تمام آزادی‌‌خواهان را علاقه‌مند خود کرده است

از مهمانان این برنامه به‌گلیم یالچین و نبهت یشیل از فعالین فرهنگی و جمعی از دیگر از فعالین فرهنگی ترکیه بودند. در ابتدای این مراسم، حسین نصیری، کارگردان مستند بلندی‌های غیرت در مقدمه‌ای از تاریخ کشور ترکیه و روی کار آمدن اتاتورک  و سرکوب جریان‌های ضدسکولاریسم تا روی کار آمدن اردوغان و حمایت او از […]

از مهمانان این برنامه به‌گلیم یالچین و نبهت یشیل از فعالین فرهنگی و جمعی از دیگر از فعالین فرهنگی ترکیه بودند. در ابتدای این مراسم، حسین نصیری، کارگردان مستند بلندی‌های غیرت در مقدمه‌ای از تاریخ کشور ترکیه و روی کار آمدن اتاتورک  و سرکوب جریان‌های ضدسکولاریسم تا روی کار آمدن اردوغان و حمایت او از گروه‌های تکفیری را ارائه کرد.

یالچین در ابتدای سخنان خود روز ۱۳ آبان را تبریک گفته و به همه مردمی که این پیروزی را رقم زدند، تبریک گفت.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در خصوص لزوم محافظت از حرم حضرت زینب(س) گفت : نقشه بزرگ استکبار در رأس آن امریکا و اسرائیل این است که به کمک  متحدان خود ازجمله عربستان، ترکیه و قطر از سوریه استفاده ابزاری کنند. همدستان استکبار در راس آن عربستان و ترکیه با استفاده  از سیاست‌های مذهبی خود کشورهای شناخته‌شده‌ایی مثل سوریه را به عنوان اولین کشور انتخاب کرده‌اند.

این فعال فرهنگی ترکیه‌ای ادامه داد: بشار اسد با اراده قوی خود و به کمک هم‌پیمانان خود از روسیه و چین کمک گرفته است. دردوران ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، سوریه به عنوان مهم‌ترین هم‌پیمان ایران شناخته می‌شود و اکنون هم ایران بزرگترین هم‌پیمان سوریه است. سوریه به عنوان اولین کشور از تجزیه خود جلوگیری کرده است وازحق خود دفاع کرده است وتسلیم نشده است. یالچین در مورد حفاظت از حرم حضرت زینب«س» تاکید کرد و گفت: حرم حضرت زینب خط قرمز ما بوده و حفاظت از آن واجب می‌باشد و از سربازان حرم، امام زمان و مسلمانان تشکرمی‌کنم.photo_2015-11-07_20-31-04

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل ما ظهور وبروز ایدئولوژی وهابیت است، وهابیت تمام فکر خود را از امریکا و اسرائیل گرفته است. فعالیت‌های آنها داعش و گروه‌های تروریستی را ایجاد کرده است. آنها از اسلام بویی نبرده‌ و جنایتکاران و تکفیری‌ها از سراسر جهان به این گروه‌ها پیوسته‌اند. آنها هرچند در زبان شعار اسلام برلب داشته اما سرهای بی‌گناهان را از بدن جدا می‌کنند.

وی افزود: قتل عام مسلمانان در فاجعه منا عربستان و قتل وکشتار در ترکیه از عملکرد این رژیم تروریستی است و اطاعت از آنها جنایات بسیاری را ایجاد کرده است. درمقابل این عقیدهریال مکتب پاک و مطهر ائمه از ۱۴۰۰ سال پیش از مکتب حسینی فراگرفته است و قیام‌هایی با ظهور انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است.

یالچین در پایان درخصوص دیدگاه رهبر انقلاب در حوزه‌های مختلف گفت: رهبر عزیزم که وجود شریفشان از شر دشمنان مصون بماند، همیشه دیدگاه خود را درمقابل سوریه بیان کرده‌اند و باعث بیداری شده‌اند وهمیشه گفته‌های ایشان به واقعیت می‌پیوندد و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، ایشان مثل پدرشان حضرت علی(ع) شجاع بوده  ومثل امام حسین مقابل ظلم سکوت نخواهند کرد و مثل پیامبر متواضع بوده‌اند. ما از انقلاب اسلامی تأثیر گرفته و قیام امام‌خمینی نه تنها  آنانی که دیندار بودند بلکه آنانی که خواستار آزادی بودند را نیز علاقه‌مند کرده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.