• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

قرارگاه جهادی معین در ۵ استان کشور اردو برگزار می‌کند

  • کد خبر : 10062
  • 16 مرداد 1397 - 12:51
قرارگاه جهادی معین در ۵ استان کشور اردو برگزار می‌کند

  سعید تواناراد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گروه‌های فعال ذیل قرارگاه جهادی معین متشکل از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در تابستان ۹۷ در پنج استان کشور، اردوهای جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و دامپزشکی برگزار خواهند کرد. وی افزود: نخستین اردو توسط گروه […]

 

سعید تواناراد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گروه‌های فعال ذیل قرارگاه جهادی معین متشکل از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در تابستان ۹۷ در پنج استان کشور، اردوهای جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و دامپزشکی برگزار خواهند کرد.

وی افزود: نخستین اردو توسط گروه جهادی معین دانشگاه یاسوج، هفته سوم تیرماه در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: اردوی دوم از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در شهرستان اندیکا از توابع استان خوزستان برگزار خواهد شد. در شهریورماه نیز قرارگاه جهادی معین در سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان (منطقه بشاگرد) و کرمانشاه اردوهای جهادی خود را برگزار خواهد کرد.

توانا درباره شکل‌گیری گروه جهادی معین خاطرنشان کرد: گروه جهادی معین در اواخر سال ۱۳۹۵ با برگزاری اولین اردوی جهادی به شکل متمرکز در این اتحادیه‌ دانشجویی آغاز به کار کرد و در کمتر از دو سال با عنایت حق تعالی و به برکت نام مرحوم معین رئیسی که از عضو فعال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان بود، با گسترش و تأسیس گروه‌های جدید، تبدیل به قرارگاه جهادی معین شد.

وی با بیان اینکه دفترهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ورود به مسائل اجتماعی و جهادی را وظیفه‌ خود می‌دانند، عنوان کرد: با تداوم و گسترش این فعالیت‌ها، تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهند بست.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.