• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

قانون هسته‌ای مجلس مانع دبه کردن طرف مقابل در مذاکرات خواهد شد

  • کد خبر : 193
  • 15 تیر 1394 - 12:05
قانون هسته‌ای مجلس مانع دبه کردن طرف مقابل در مذاکرات خواهد شد

بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای توسط مجلس گفت: قانونی که مجلس برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای تصویب کرد، یک فرصت بزرگ برای تیم مذاکره کننده محسوب می‌شود و قدرت چانه‌زنی آنها را […]

بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای توسط مجلس گفت: قانونی که مجلس برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای تصویب کرد، یک فرصت بزرگ برای تیم مذاکره کننده محسوب می‌شود و قدرت چانه‌زنی آنها را افزایش می‌دهد. امیدواریم تیم مذاکره کننده علاوه بر قدردانی از این فرصت به خوبی از آن نیز استفاده کند.
وی با بیان اینکه اکثر منتقدان مذاکرات هسته‌ای دلسوزانه انتقاد می‌کنند، افزود: مطمئنا هر چه تیم مذاکره کننده کشورمان تکیه بیشتری به مواضع منتقدین کند، موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد.

این  فعال دانشجویی تاکید کرد: نباید تیم مذاکره کننده فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کند، قانون هسته‌ای مجلس بزرگترین فرصت است که در اختیار مذاکره کنندگان قرار گرفته و نباید به راحتی از کنار آن بگذرند.

وی گفت: طرف مقابل ما در مذاکرات هسته‌ای بسیار حیله‌گر است و بارها نشان داده که فقط به دنبال منافع خودش است. قانون هسته‌ای مجلس یک ضمانت بزرگ در اختیار تیم مذاکره کننده قرار داده که مانع از دبه کردن طرف غربی و آمریکایی خواهد شد.

کلاته در خاتمه اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان باید دقت کنند که در دام غرب و آمریکا گرفتار نشوند، امیدواریم اگر قرار است توافقی انجام شود توافقی باشد که در آن حقوق و منافع ملت و نظام دیده شود و همه تحریم‌ها سریعا با انجام توافق برداشته شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.