• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
22
اسدی،مسئول قرارگاه جهادی معین:

فعالیت‌های گروه جهادی معینِ اتحادیه دانشجویان مستقل در ایام شیوع کرونا

  • کد خبر : 13238
  • 13 اردیبهشت 1400 - 4:18
فعالیت‌های گروه جهادی معینِ اتحادیه دانشجویان مستقل در ایام شیوع کرونا
با توجه به چالش‌هایی که کرونا در سال گذشته ایجاد کرده بود، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در سطح کشور انجام شد و محدودیت‌های اصللی فعالیت‌ها حول مشکلاتی بود که کرونا ایجاد کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل به نقل از خبرگزاری فارس،سجاد اسدی مسؤول قرارگاه جهادی معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، پیرامون فعالیت‌های این قرارگاه در سال ۹۹ و از آغاز فعالیت شورای مرکزی بیست و یکم گفت

اسدی گفت:‌ با توجه به چالش‌هایی که کرونا در سال گذشته ایجاد کرده بود، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در سطح کشور انجام شد و محدودیت‌های اصللی فعالیت‌ها حول مشکلاتی بود که کرونا ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: تولید و توزیع ماسک، گان و مواد ضدعفونی‌کننده،‌ ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها در استان‌های مختلف، اقدامات خیریه و… از مهم‌ترین اقدامات ما بود؛ مثلاً در اصفهان توانستیم بزرگ‌ترین تولیدی ماسک غیرصنعتی را راه‌اندازی کنیم. این کار در استان‌های دیگر هم انجام شد.

اسدی تأکید کرد: بعد از این که مسأله ماسک با کمک نیروهای مردمی، جهادی و تولیدکنندگان و دستگاه‌های حاکمیتی از اولویت خارج شد و نیاز کشور تأمین شد، ما وارد بحث رزمایش همدلی شدیم که رهبر معظم انقلاب هم روی این موضوع تأکید کردند و در این حوزه ما در باره تأمین، توزیع و بسته‌بندی اقدام معیشتی فعالیت‌های خوبی را داشتیم و دوستان ما در استان‌های مختلف کار را پیش بردند. همکاری برخی نهادهای حاکمیتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام هزاران بسته معیشتی آماده و توزیع شد. مثلاً در یک مرحله ما ۳۵ هزار بسته معیشتی آماده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما اردوهای جهادی را در شهرستان‌های محروم مختلف برگزار کردیم و در مناطق کم‌برخوردار و نیازمند خدمات قابل توج هی در حوزه‌های مختلف که محرومان و نیازمندان ارائه شد. همین الان هم گروه‌های جهادی معین اتحادیه در حال فعالیت هستند.

اسدی گفت: در کنار این فعالیت‌ها ما یکسری فعالیت‌های خیریه هم داشتیم و با برخی مجموعه‌های خیریه همکاری کردیم و ان‌شاءالله این فعالیت در آینده هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.