• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

غربی‌ها نمی‌خواهند در مقابل هم پیمانان شان مواضع محکمی را اتخاذ کنند

  • کد خبر : 1893
  • 25 دی 1394 - 18:57
غربی‌ها نمی‌خواهند در مقابل هم پیمانان شان مواضع محکمی را اتخاذ کنند

خشایار هنرآمیز فهیم، عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تناقض رفتارهای غربی‌ها پیرامون مسئله عربستان گفت: عربستان خودش به تناقض خورده است و عجولانه در رفتارهایش تصمیم گیری می‌کند. وی تصریح کرد: این تحلیل را هم در غربی‌ها به وجود آورده که دیگر نمی‌دانند در برابر […]

خشایار هنرآمیز فهیم، عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تناقض رفتارهای غربی‌ها پیرامون مسئله عربستان گفت: عربستان خودش به تناقض خورده است و عجولانه در رفتارهایش تصمیم گیری می‌کند.

وی تصریح کرد: این تحلیل را هم در غربی‌ها به وجود آورده که دیگر نمی‌دانند در برابر این مشکل پیش آمده چه رفتاری را با ایران داشته باشند.

عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه تناقضی که در رفتار غربی‌ها وجود دارد این است که نسبت به حرف‌های حقوق بشری شان رفتار دوگانه‌ای دارند اظهار داشت: به نظر می‌آید غربی‌ها نمی‌خواهند در مقابل هم پیمانان شان مواضع محکمی را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه جالب است در قضیه عربستان سازمان ملل متحد کشورمان را محکوم می‌کند افزود: این نشان می‌دهد که مواضع جهت گیرانه‌ای را برای خود دارند و رفتار دو گانه ای را در برابر کشورهایی که هم پیمانان شان نیستند می‌گیرند.

 هنرآمیز فهیم ادامه داد: کشورهایی که اهداف غربی‌ها را پیش نگیرند علیه آنها جلساتی تشکیل می‌دهند تحریم‌هایی را اتخاذ می‌کنند و سعی بر خراب کردن وجهه آنها در منطقه دارند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.