• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
32
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به مناسبت روز دانشجو

علاج مسائل کشور پافشاری مردم به ویژه جوانان و دانشجویان بر شعارهای انقلابی است

  • کد خبر : 12482
  • 17 آذر 1398 - 11:19
علاج مسائل کشور پافشاری مردم به ویژه جوانان و دانشجویان بر شعارهای انقلابی است

«الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ» خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آن‌ها را با شکست مواجه می‌کند. (سوره محمد،آیه۱) ۱۶ آذر نماد تحولات سیاسی و بیداری انسان‌های آگاه بر تاریکی‌های زمانه خویش و نماد همیشه درصحنه و هوشیار بودن […]

«الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ»
خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آن‌ها را با شکست مواجه می‌کند. (سوره محمد،آیه۱)
۱۶ آذر نماد تحولات سیاسی و بیداری انسان‌های آگاه بر تاریکی‌های زمانه خویش و نماد همیشه درصحنه و هوشیار بودن جریان دانشجوی و دانشگاه در تمامی تحولات کشور است روزی که دانشجویان در آن به قربانگاه ایادی کفر ( ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات‌متحده آمریکا) کشانده شدند و خون پاکشان در زیر پای نیکسون لگدمال گردید. ارادت برخی از خودفروختگان داخلی به شیطان بزرگ که یا از سر جهل و یا وادادگی را میتوان ادامه همان وادادگی خاندان پهلوی دانست. برخی از این افراد، این ارادت را هنوز در وجودشان حفظ کرده‌اند و اگر ترامپ به ایران بیاید حاضرند دانشجویان را زیر پایش ذبح کنند . ما خواستار استفاده از دیپلماسی متناسب باعزت و جایگاه تاریخی مردم ایران با دیگر کشورها هستیم که باهدف توسعه روابط باهم پیمانان باید بیش‌ازپیش در دستور کار قرار گیرد .
نفوذی‌ها می‌گویند ایران باید از شعارهای انقلابی دست‌بردارند اما به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی علاج مسائل کشور پافشاری مردم به ویژه جوانان و دانشجویان بر شعارهای انقلابی است. اما آنان می‌خواهند که ما فکر کنیم که مصلحتمان در تسلیم شدن و سازش کردن است
۱۶ آذر یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن دانشجویان آزادمرد و آگاه، پرچم بیزاری از تاریکی‌ها ظلم و استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی‌خواهی را روشن نگه داشتند. دانشجویان انقلابی و ارزشی در فتنه‌های (کوی دانشگاه ۷۸، مخملی ۸۸ و اغتشاشات بنزینی ۹۸) در بصیرت افزایی و بهبود تحلیل سیاسی مردم نقش مؤثری ایفا کردند که نشان از قدرت وتاثیر گذاری دانشجویان انقلابی در مسائل سیاسی کشور است . با جوانان کار دشوار نیست ، جوانان ما از موانع سکوی پرتاب می‌سازند در این برهه از زمان ما شاهد اعتراف به شکست سردمداران گفتمان سازش هستیم و تنها راه پیشرفت را راه مقاومت میدانیم ما شاهد پیشرفت‌های شگرف صنعت نظامی در سنگین‌ترین تحریم‌های ظالمانه آمریکا بوده‌ایم . که به لطفاً خدا ثمره آن برای مردم نمایان است گفتمان برتر کشور گفتمان مقاومت است .گفتمانی که جوانان و دانشجویان باید پازل‌های آن را کامل کنند تا در گام دوم انقلاب به سمت ایجاد جامعه اسلامی درراه گفتمان سازی تمدن اسلامی برای تمامی مردم و نظام‌های موجود در دنیا که انشا الله به ظهور حجت بن الحسن (عج) ختم شود.
با توجه به اینکه به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم یکی از وظایف جنبش دانشجویی بصیرت افزایی است. باید بستری را فراهم‌سازیم که مردم انتخاباتی سالم و انتخابی اصلح داشته باشند. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند ضمن گرامیداشت روز دانشجو اعلام می‌دارد این تشکل به‌عنوان بخشی از بدنه‌ی جنبش دانشجویی غرق در دوگانگی‌های موجود در کشور نخواهد شد و نسبت به اتفاقات جامعه هشیار خواهد بود.
و من الله توفیق

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.