• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

شورای نگهبان قاطعانه مقابل ورشکستگان سیاسی بایستد

  • کد خبر : 1922
  • 26 دی 1394 - 20:16
شورای نگهبان قاطعانه مقابل ورشکستگان سیاسی بایستد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک، گفت: ورشکستگان سیاسی قصد دارند با فشار به شورای نگهبان راه را برای ورود خود به مجلس هموار […]

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک، گفت: ورشکستگان سیاسی قصد دارند با فشار به شورای نگهبان راه را برای ورود خود به مجلس هموار کنند تا با ورود به خانه ملت منافع خود را پیگیری کنند.

وی افزود: شورای نگهبان به عنوان امین ملت باید مانند همیشه با قدرت تمام در مقابل این افراد بایستد و چنین افرادی که تنها بدنبال منافع حزبی و شخصی خود هستند را تائید نکند.

نجابت تصریح کرد: این افراد در سال ۸۸ در حالیکه هیچ مسئولیت یا پستی نداشتند کشور را به لبه پرتگاه بردند، آنها اگر امروز وارد مجلس شوند معلوم نیست چه بلایی به سر کشور و ملت خواهند آورد. امیدواریم شورای نگهبان با ایستادگی در مقابل این افراد جلوی ضرر سنگین به ملت و کشور را بگیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در میان ثبت‌نام کنندگان انتخابات جمعی از فعالان کرسنت هم دیده می‌شود، کسانی که به کشور ضرر سنگینی زده‌اند و بدتر از آن که تعدادی از این افراد توسط هیات اجرایی تائید شده‌اند، که این بسیار عجیب است.

نجابت گفت: این افراد در گذشته یکبار ضرر سنگینی با امضای قرارداد کرسنت به ملت زده‌اند و اگر این بار بتوانند به مجلس راه پیدا کنند باعث می‌شود قراردادهای ننگین دیگری را امضا کنند.

وی در خاتمه ضمن انتقاد از هیات نظارت انتخابات به دلیل تائید صلاحیت برخی از افراد مشکل‌دار، اظهار داشت: تائید شدن یک قاچاقچی مواد مخدر یا فردی که سه بار پی در پی در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، توسط هیات نظارت انتخابات چه معنی دارد؟ ما از شورای نگهبان می‌خواهیم قاطعانه برخورد کرده و اجازه ندهد ملت در آینده دچار مشکل شود.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.