• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
شوندی، دبیرسیاسی اتحادیه مستقل در نشستی با رئیس دستگاه قضا؛

سکوت قوه قضاییه در امور زندان‌ها، مطالب رسانه‌ها را باورپذیرتر می‌کند.

  • کد خبر : 14274
  • 16 آذر 1400 - 17:22
سکوت قوه قضاییه در امور زندان‌ها، مطالب رسانه‌ها را باورپذیرتر می‌کند.
شوندی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در نشستی با حجت الاسلام اژه ای، رئیس دستگاه قضا بر تقویت نقش رسانه‌ای قوه قضاییه در راستای اقناع افکار عمومی پیرامون احکام صادر شده و اقدامات قضایی انجام شده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل،زینب شوندی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در نشست دانشجویان با حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، استفاده بیش از پیش و صحیح از ظرفیت دیوان عدالت اداری در تجمعات و اعتراضات مردمی را امری ضروری دانست و از عدم رسیدگی جدی و قاطعانه به شکایات مردم در زمان گران شدن بنزین در سال ۹۸ انتقاد کرد.

وی همچنین بر تقویت نقش رسانه‌ای قوه قضاییه در راستای اقناع افکار عمومی پیرامون احکام صادر شده و اقدامات قضایی انجام شده تاکید کرد و پیشنهاد داد که برای اطلاع‌رسانی مرحله به مرحله رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی، سامانه‌ای در قوه قضاییه طراحی شود.

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل همچنین خواستار شفافیت در اداره امور زندان‌ها شد و گفت: سکوت قوه قضاییه در زمینه اداره امور زندان‌ها سبب باورپذیر شدن مطالبی می‌شود که از سوی برخی رسانه‌ها و همچنین معاندین به قوه قضاییه نسبت داده می‌شود.

شوندی همچنین زمان ویزیت بیمار در کشور را کمتر از یک سوم میزان استاندارد جهانی عنوان کرد و خواستار رسیدگی قوه قضاییه به ترک فعل‌های صورت‌گرفته در زمینه کمبود پزشک در کشور شد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه وظیفه سنگینی برای تحقق عدالت در کشور دارد، خواستار آن شد که جلسات رئیس قوه قضاییه با دانشجویان به صورت مستمر و منظم در طول سال برگزار شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.