• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
در میزگرد خبرگزاری فارس:

سایه ابتذال و رخوت بر سر دانشگاه‌ها/ استندآپ کمدی جای آرمان‌خواهی را گرفته

  • کد خبر : 10606
  • 26 آذر 1397 - 21:22
سایه ابتذال و رخوت بر سر دانشگاه‌ها/ استندآپ کمدی جای آرمان‌خواهی را گرفته

ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در آستانه روز دانشجو میزگردی با محورهای مطالبات روی زمین‌مانده رهبری از جریان دانشجویی، افت شاخص‌های علمی، دغدغه‌های دانشجویان، مطالبه‌گری دانشجویان، دخالت سیاسیون در امور دانشگاه و… با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد. حضور محکومان فتنه در محیط دانشگاه خط قرمز […]

ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در آستانه روز دانشجو میزگردی با محورهای مطالبات روی زمین‌مانده رهبری از جریان دانشجویی، افت شاخص‌های علمی، دغدغه‌های دانشجویان، مطالبه‌گری دانشجویان، دخالت سیاسیون در امور دانشگاه و… با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حضور محکومان فتنه در محیط دانشگاه خط قرمز ما است

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: بسیج دانشجویی صراحتا مخالفت خود را با حضور افراد مسئله‌دار در دانشگاه اعلام کرده است، اما متأسفانه شاهد حضور برخی از افراد در دانشگاه هستیم که هیچ‌گونه پایبندی به مسائل و ارزش‌های دینی ندارند.

وی با اشاره به اینکه حضور افراد مسئله‌دار در دانشگاه موجب دوقطبی شدن و تشنج در محیط دانشگاه می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری آرامش در دانشگاه‌ها است و باید تلاش کنیم افرادی در دانشگاه به‌عنوان سخنران حاضر شوند که بتوانند مسائل را به خوبی تبیین و روشنگری کنند.

اجازه نمی‌دهیم این افراد به نام دین فضای دانشگاه را با مطرح کردن شبهات مسموم کنند

حسینی با بیان اینکه دادن تریبون به برخی به سیاسیون مسئله‌دار در  دانشگاه موجب ایجاد شبهه در بین دانشجویان می‌شود، تأکید کرد: حضور این افراد در دانشگاه خط قرمز ما است و ما اجازه نمی‌دهیم این افراد به نام دین موجب دین زدگی در بین جوانان شوند و فضای دانشگاه را با مطرح کردن شبهات مسموم کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: گاهی مباحثی توسط افراد غرب‌گرا در محیط دانشگاه مطرح می‌شود که باعث جهت‌گیری دانشجویان و دوقطبی شدن فضای دانشگاه می‌شود و دانشجویانی که مطالعاتی در این حوزه‌ها ندارند، دچار سردرگمی می‌شوند.

وی در خصوص دلایل کاهش افت شاخص‌های علمی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: متأسفانه برخی از اساتید و جریان‌های سیاسی در دانشگاه‌ها در حال پمپاژ ناامیدی در بین دانشجویان هستند و این مسئله تبعات بسیار بدی در دانشگاه‌ها از جمله افت شاخص‌های علمی دارد.برخی از اساتید اعتقادی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارندحسینی با تأکید بر اینکه برخی از اساتید اعتقادی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند، افزود: افرادی که در بین دانشجویان یأس و ناامیدی را ترویج می‌کنند در پازل دشمن بازی می‌کنند و همین مسئله باعث سرخوردگی در بین قشر دانشجو می‌شود.مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه افسردگی در بین دانشجویان در سال‌های اخیر به‌علت شرایط اقتصادی و ناامیدی از آینده، افزایش یافته است، تصریح کرد: لازم است مراکز مشاوره در دانشگاه‌ها فعالیت خود را گسترش دهند و منتظر نباشند تا دانشجویان به سراغ آن‌ها بروند، بلکه باید در بین دانشجویان حضور پیدا کنند و از نزدیک با آن‌ها صحبت کنند.اگر ناامیدی در بین دانشجویان کمرنگ شود، قطعا شاخص‌های علمی افزایش پیدا می‌کندوی افزود: اگر ناامیدی در بین دانشجویان کمرنگ شود، قطعا شاخص‌های علمی افزایش پیدا می‌کنند و تشکل‌های دانشجویی نقش مؤثری در امیدآفرینی در بین دانشجویان دارند.

متأسفانه دولت هیچ تدبیری برای اشتغال جوانان پس از فارغ‌التحصیلی ندارد/ آمار بالای فرار مغزها در کشور

حسینی با بیان اینکه دولت هیچ حمایتی از اختراعات و ایده‌های دانشجویان نخبه نمی‌کند، ادامه داد: متأسفانه دولت هیچ تدبیری برای اشتغال جوانان پس از فارغ‌التحصیلی ندارد و این نگرانی دانشجویان از آینده موجب نگرانی در بین آن‌ها می‌شود و آن‌ها هیچ تلاشی برای علم‌آموزی ندارند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: عدم توجه دولتمردان به نیروهای نخبه، موجب فرار مغزها می‌شود و امروز شاهدیم که نخبگان ایرانی در کشورهای غربی و آمریکایی هستند و آن‌جا فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به وضعیت مطالبه‌گری در بین قشر دانشجو، تشریح کرد: مطالبه‌گری در بین تشکل‌هایی دانشجویی وجود دارد، اما آن چیزی که مدنظر مقام معظم رهبری بوده است، تاکنون محقق نشده است.

حسینی افزود: دانشجویان دانشگاه شهرکرد در راستای مطالبه‌گری به برخی از مسائل استانی مانند آب و مسائل مربوط به دانشگاه و در سطح کلان در موضوع CFT و مبارزه با فساد ورود پیدا کردند.

جریان رسانه‌ای کشور در مقابل هجمه‌های رسانه‌های غربی ضعیف عمل کرده است

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه اگر بصیرت مردم در مسائل سیاسی کشور بالا بود، نیازی به هزینه دادن جریان‌های انقلابی در برخی مسائل نبود، عنوان کرد: متأسفانه جریان رسانه‌ای کشور در مقابل هجمه‌های رسانه‌های غربی ضعیف عمل کرده است و نیاز است رسانه‌ها در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن نقش مؤثرتری در آرام کردن اوضاع داشته باشند.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان زمانی که تحریم‌ها علیه ایران تشدید شد، مواضعی گرفتند و موج نگرانی در بین مردم را تشدید کردند و موج منفی را در بین اقشار مختلف مردم به‌خصوص تولیدکنندگان ایجاد کردند که نیاز بود رسانه‌ها با موضع‌گیری‌های مناسب اوضاع را آرام کنند.

تشکیل برخی از تشکل‌های دانشجویی برای رسیدن به مقاصد خاص

حسینی در پایان در خصوص افزایش تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، بیان کرد: برخی از این تشکل‌ها یکبار مصرف هستند و در برهه‌های خاص با مقاصد سیاسی خاص تشکیل شدند تا به‌عنوان سپر شروع به تخریب کنند و زمانی که به اهداف خود رسیدند تاریخ انقضای آن‌ها به پایان رسید، منحل شدند.

افت شاخص‌های علمی در دانشگاه‌ها/ بی‌انگیزگی مسؤولان بر روی دانشجویان تأثیر منفی دارد

سعید رضایی در ادامه این میزگرد در پاسخ به این سؤال که رشد علمی دانشگاه‌ها را در چند سال اخیر چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: آمارهای رسمی کشور و واقیعت‌های موجود در دانشگاه نشان‌دهنده افت شاخص‌های علمی در دانشگاه‌های سطح کشور است که در این موضوع عوامل مختلفی دخیل است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توضیح داد: دانشجویان تا حدودی نسبت به علم‌آموزی بی‌انگیزه شده‌اند و می‌توان گفت این مسئله متأثر از فضای موجود در کشور است و دانشجویان زمانی که می‌بینند مسؤولان دانشگاه و کشور به وظایف خود عمل نمی‌کنند، آن‌ها نیز دچار بی‌انگیزگی می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل افت شاخص‌های علمی در دانشگاه‌ها مربوط به اساتید است و امروز شاهدیم که اساتید دغدغه‌ای برای علم‌آموزی دانشجویان ندارند و برای کار خود ارزشی قائل نیستند و مواردی را که تدریس می‌کنند از دانشجویان مطالبه نمی‌کنند.

غفلت دانشجویان از تولید علم/ تولید علم مطالبه اصلی رهبر از قشر دانشجو است

رضایی با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از قشر دانشجو تولید علم است، عنوان کرد: متأسفانه دانشجویان از این نکته غفلت کرده‌اند و باید گفت هدف مقام معظم رهبری از بیان این نکته کاهش وابستگی به بیگانگان است و امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن وابسته کردن ما به خودشان است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: پیشرفت‌های خوبی در زمینه نانوتکنولوژی، موشکی و هسته‌ای داشته‌ایم، امروز دشمن در تلاش است رشد علمی را در کشور ما متوقف کند و با ایجاد موج ناامیدی ذائقه و ارزش‌ها را در بین دانشجویان تغییر دهد که متأسفانه تاحدودی موفق شده است.

وی در ادامه با اشاره به وقایع روز ۱۶ آذر، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم دانشجویان ما در زمانی که زمان زیادی از تأسیس دانشگاه نگذشته بود، به حضور یک فرد خارجی به نام نیکسون در دانشگاهشان اعتراض کردند و حتی از جان خود نیز گذشتند.

دانشجویان در زمان طاغوت بر روی مسائل سیاسی کشورشان حساس بودند، زیرا طعم بردگی و وابستگی را چشیده بودند

رضایی افزود: دانشجویان آن دوران بر روی مسائل سیاسی کشورشان حساس بودند، زیرا طعم بردگی و وابستگی را چشیده بودند و معتقد بودند حکومت بیگانگان بر آن‌ها موجب می‌شود هیچ آینده درخشانی در انتظارشان نباشد، اما امروز شنیده می‌شود که برخی می‌خواهند به آن دوران برگردند و وابستگی را تجربه کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: جوانان ما تبعات وابستگی به بیگانه را به درستی درک نکرده‌اند و فکر می‌کنند اگر ما وابسته شویم، مشکلات کشور حل می‌شود، البته جنگ روانی دشمن و شرایط اقتصادی کشور در ایجاد این تفکر بی‌تأثیر نیست.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان ما در زمینه اقتصادی خوب عمل نکردند، گفت: این عملکرد ضعیف در موضوعات اقتصادی موجب شده است تا مردم در مواقعی که دولتمردان نیاز به همراهی و کمک مردم دارند، آن‌ها رغبتی برای همراهی نداشته باشند.

انجام فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه در سال‌های اخیر کمی سخت شده است

رضایی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه در سال‌های اخیر کمی سخت شده است، اظهار داشت: زمانی که دانشجویان تشکل‌ها می‌خواهند کار سیاسی انجام دهند و یا نشست‌های بصیرتی برگزار کنند، عده‌ای شروع به سنگ‌اندازی می‌کنند.

مطالبه‌گری در بین قشر دانشجو کمرنگ است/ دانشجویان ما سیاسی نیستند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رابطه با وضعیت مطالبه‌گری در بین قشر دانشجو و نقش تشکل‌های دانشجویی در معادلات استان، تشریح کرد: دانشجو مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود و متأسفانه مطالبه‌گری که در راستای بهبود اوضاع باشد در بین قشر دانشجو وجود ندارد و این مطالبه‌گری تنها محدود به تعداد اندکی شده است.

وی اضافه کرد: تشکل‌های دانشجویی نتوانسته‌اند مطالبه‌گری را به تمامی دانشجویان منتقل کنند تا تأثیرگذاری آن بیشتر شود و این مسئله نیز به این علت است که دانشجویان ما سیاسی نیستند و نیاز امروز جامعه ما ورود دانشجویان به مباحث سیاسی است.

سیاسی نبودن افراد جامعه در طول تاریخ ضربات سنگینی را وارد کرده است

رضایی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم سیاسیون در دانشگاه دخالت کنند، یادآور شد: دانشجو باید سیاسی باشد نه سیاست زده؛ ما باید دانشجوهای سیاسی تربیت کنیم؛ زیرا سیاسی نبودن افراد جامعه در طول تاریخ ضربات سنگینی را وارد کرده که حادثه کربلا و اتفاقات تلخ برای ائمه علیه‌السلام بخشی از تبعات سیاسی نبودن است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد با بیان اینکه هدف اکثر دانشجویان پاس کردن دروس ارائه شده است، عنوان کرد: دانشجویان باید در کنار علم‌آموزی مطالبه‌گر باشند و زمانی که پس از فارغ‌التحصیلی وارد جامعه‌ای بزرگتر شوند، این مطالبه‌گری در آن‌ها نهادینه می‌شود و می‌توانند برای حل مشکلات مطالبه کنند.

وی در رابطه با شنیده شدن صدای اقشار مختلف مردم و به خصوص قشر دانشجو، خاطرنشان کرد: یکی از اعتراضات دانشجویان و مردم جامعه این است که کسی صدا آن‌ها را نمی‌شوند، در صورتی که مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون‌های آزاد برای بیان آزادانه نظرات هستند و تشکل‌ها نقش مؤثری در برگزاری چنین برنامه‌هایی دارند.

امیدی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای در تلاشند تا کوچکترین اعتراضات مردمی را به آشوب بکشانند و این طریق باعث ایجاد نفاق شوند و ما نباید اجازه دهیم دشمن از این اعتراضات سوءاستفاده کند.

دانشگاه به تشکل‌های دانشجویی بها نمی‌دهد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد با تأکید بر اینکه در دانشگاه به تشکل‌های دانشجویی بها داده نمی‌شود، افزود: متأسفانه استعدادهای دانشجویان نخبه نادیده گرفته می‌شود و همین مسئله باعث شده است تا مدرک‌گرایی در بین دانشجویان رواج پیدا کند و دانشجویان رغبتی برای رسیدن به اهداف خود نداشته باشند.

محدودیت‌ها مانع از انجام کار سیاسی در دانشگاه است

وی در خصوص فضای دانشگاه‌ها برای انجام کار سیاسی، اظهار کرد: متأسفانه فضای مناسبی برای انجام کار سیاسی در دانشگاه‌ها فراهم نیست و محدودیت‌های ایجاد شده از سوی مسؤولان دانشگاه مانع انجام فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه است.

برخی از تشکل‌های دانشجویی به‌دنبال ایجاد تشنج در فضای دانشجویی هستند/ این تشکل‌ها به هیچ ضوابط و قوانینی پایبند نیستند

امیدی با بیان اینکه دانشجو باید از تمامی مسائل کشور اطلاع داشته باشد، تأکید کرد: باید نظرات دانشجویان فارغ از جناح‌بندی شنیده و شبهات دانشجویان در زمینه‌های مختلف توسط افراد آگاه و متخصص پاسخ داده شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد در ادامه با اشاره به تأسیس برخی از تشکل‌های دانشجویی در سال‌های اخیر، افزود: متأسفانه این تشکل‌ها به‌دنبال ایجاد تشنج در فضای دانشجویی بودند و با مطرح کردن برخی مسائل، دانشجویان را رو به روی هم قرار می‌دادند و سعی داشتند بر روی افکار دانشجویان جدیدالورود که اطلاعی از برخی از مسائل ندارند، تأثیر بگذارند.

وی اضافه کرد: این تشکل‌ها به هیچ ضوابط و قوانینی پایبند نیستند و به مرور ماهیت آن‌ها مشخص می‌شود و حتی شاهد تعلیق این تشکل‌ها پس از گذشت مدت کوتاهی در دانشگاه‌ها هستیم.

دبیر سیاسی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: برخی از این کانون‌ها پس از گذشت مدتی به سمت ابتذال کشیده شدند و امروز شاهدیم که دیگر دانشجو دغدغه‌ای ندارد که در اطراف او چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و عملا روحیه آرمان‌خواهی خود را از دست خواهد داد.

بی‌تفاوتی دانشجویان به مسائل روز کشور/ ساختن طنز نهایت واکنش دانشجویان به مسائل کشور

وی اضافه کرد: یکی از ملموس‌ترین اتفاقاتی که دانشجویان نسبت به آن بی‌تفاوت هستند، وضعیت اقتصادی کشور و بالا رفتن قیمت ارز، دلار و سکه می‌باشد که نهایت واکنش دانشجویان به این موضوع ساختن طنز است و مسائل سیاسی، اقتصادی، سیاست خارجی، فرهنگ و حجاب برای این قشر به بازیچه تبدیل شده.

مجلسی در ادامه در خصوص وضعیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه، عنوان کرد: زمانی که دانشجو دغدغه‌مند نباشد و نسبت به موضوعات کشور بی‌تفاوت باشد، قطعا برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی سودی ندارد، زیرا این دانشجو حرفی برای گفتن ندارد؛ بنابراین تشکل‌ها رغبتی برای برگزاری این‌گونه برنامه‌ها ندارند.

بخشی از کانون‌های فرهنگی دانشگاه به سمت ابتذال رفته‌اند

دبیر سیاسی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه تعدادی از دانشجویان به سمت ابتذال رفته‌ و تعدادی ناامید هستند، تأکید کرد: رخوت بر فضای دانشگاه‌ها حاکم شده است و دانشجویان امیدی به تغییر وضعیت موجود ندارند و فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در برگزاری جلسات هم‌اندیشی، میزگرد و کرسی‌های آزاداندیشی با استقبال دانشجویان مواجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: برخی از تشکل‌های دانشجویی به انسداد  خورده‌اند، اما تشکل‌های دانشجویی نباید از این وضعیت ناامید شوند، بلکه باید به فعالیت خود هرچند محدود ادامه دهند و نباید توقع داشته باشند که فضای دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی در حال حاضر، فضای دهه ۷۰ یا ۸۰ حاکم بر دانشگاه باشد.

مجلسی با بیان اینکه دانشجویان حال حاضر حتی اگر بزرگترین تئوریسن و جامعه‌شناس در دانشگاه دعوت شود، رغبتی به حضور در برنامه سخنرانی ندارد، یادآور شد: در برهه‌ای دانشجویان با افکار مختلف، شور سیاسی بالایی داشتند، اما امروز فضای رخوت بر دانشگاه حاکم است و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند هرچند اندک در از بین بردن این فضای رخوت تلاش کنند.

لزوم وحدت تشکل‌های دانشجویی در امر مبارزه با فساد

وی در رابطه با نحوه مطالبه‌گری دانشجویان در موضوعات مختلف به‌ویژه مبارزه با فساد، تصریح کرد: جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در موضوع ویلای فیروزآبادی وارد شد و این یک گام مثبت و تأثیرگذار از سوی این تشکل دانشجویی بود و نیاز بود که در آن زمان سایر تشکل‌ها نیز به این موضوعات ورود پیدا کنند.

مجلسی اضافه کرد: در موضوع مبارزه با فساد تمامی تشکل‌ها فارغ از افکار و عقاید سیاسی باید باهم وحدت داشته باشند و اجازه ندهند که افرادی که برچسب حاکمیت و ولایت‌مداری دارند از جایگاه خود سوءاستفاده و به بیت‌المال دست‌اندازی کنند.

تمامی طیف‌های سیاسی در به وجود آمدن فضای ناامیدی در کشور مسؤول هستند

دبیر سیاسی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به پمپاژ ناامیدی در جامعه و به‌خصوص در بین قشر دانشجو، بیان کرد: این مسئله را نمی‌توان به یک قشر خاص نسبت داد و تمامی طیف‌های سیاسی در به وجود آمدن فضای ناامیدی در کشور مسؤول هستند و البته کم‌کاری مسؤولان در امور اقتصادی نیز در این مسئله بسیار تأثیرگذار است و این کم‌کاری محدود به دولت فعلی و قبلی نیز نیست.

هیچ‌گونه آزادی عملی برای فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد

وی در ادامه در پاسخ به فضای دانشگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های سیاسی، افزود: مسؤولان دانشگاه می‌گویند برای انجام کارهای سیاسی مشکلی وجود ندارد، اما عملا شرایط را به گونه‌ای می‌چینند که هیچ‌گونه آزادی عملی برای فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد.

۱۶ آذر یک روز کاملا سیاسی است

مجلسی با تأکید بر اینکه ۱۶ آذر یک روز کاملا سیاسی است و ما باید در این روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز برا برگزار کنیم، عنوان کرد: اما امروز می‌بینیم که در سطح دانشگاه‌ها جشن‌هایی با مضمون استندآپ کمدی، دعوت از گروه موسیقی و … برگزار می‌شود که گاها این برنامه‌ها در شأن محیط دانشگاه نیست.

وی ادامه داد: ما مخالف برگزاری جشن در دانشگاه نیستیم، اما آیا هدف ما در دانشگاه تربیت استندآپ کمدین است یا تربیت انسان؛ در کمتر از یک دهه چه بلایی بر سر دانشگاه‌های ما آمده که دغدغه دانشجویان ما ساختن دابسمش است.

مجلسی لیبرال و سوسیالیسم خواندن برخی از مسؤولان کشور را نادرست عنوان کرد و گفت: اگر نگاهی به خروجی دانشگاه‌های علوم انسانی کشور بیندازیم میبینیم که هیچ تفکر خاصی خروجی این دانشگاه نیست و عده‌ای برای خودنمایی خود را منتسب به این تفکر می‌نامند و حقیقتا ما در کشور لیبرال واقعی نداریم.

تفکر واحدی در موضوع اقتصاد در کشور وجود ندارد

دبیر سیاسی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ما تفکر واحدی در موضوع اقتصاد کشور نداریم، خاطرنشان کرد: این مسئله موجب شده است که کشورمان در موضوع اقتصاد کارنامه قابل قبولی نداشته باشد و ناکارآمدی مدیران اقتصادی به پای انقلاب اسلامی نوشته شود.

صدا و سیما می‌تواند با مدیریت جهادی و بودجه کم برنامه‌های بهتری را تولید کند

وی در پایان افزود: صدا و سیما می‌تواند با مدیریت جهادی و بودجه کم برنامه‌هایی را تولید کند که مردم را به سمت این رسانه بکشاند، اما متأسفانه تک‌صدایی در این رسانه موجب شده است افراد از گروه‌های مختلف رغبتی برای دیدن برنامه‌های این رسانه نداشته باشند، اما باید گفت که وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.