• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مصفا در جلسه تشکل های دانشجویی با دکتر خزعلی که اول آذر در تالار سوره ی حوزه هنری برگزار شد گفت:

زنان هنوز به جایگاه خود دست نیافته اند

  • کد خبر : 14192
  • 15 آذر 1400 - 13:03
زنان هنوز به جایگاه خود دست نیافته اند
محدثه مصفا دبیر واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در دیدار با معاون امور زنان وخانواده رئیس جمهور از دغدغه های جنبشهای دانشجویی در امورزنان مانند جایگاه زنان در جامعه اسلامی و تشکیل وزارت خانه و.... سخن گفت.

محدثه مصفا دبیر واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در دیدار با انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهورگفت:

جنبش دانشجویی از معاونت زنان و خانواده توقع دارد که برخلاف دولت های قبل که دغدغه های حوزه زنان را دستمایه ی سیاسی بازی های خود قرار میدادند این بار دغدغه های اصلی حوزه زنان مورد توجه قرار دهد.
وی با توجه به جایگاه زنان در جامعه اسلامی افزود: باتوجه به اینکه ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد اما هنوز زنان به جایگاه اصلی خود در جامعه اسلامی دست نیافته اند برای پیاده سازی تمدن نوین اسلامی زنان باید در جایگاه اصلی خود قرار گیرند.
مصفا ضمن اشاره اشاره به موضوع تشکیل وزارتخانه برای امور زنان و خانواده گفت: در مصاحبه های اخیر شما متوجه شدیم با تشکیل وزارت خانواده موافق نبوده اید اما تشکیل وزارتخانه محاسنی دارد و به نظر میرسد در این خصوص باید تامل صورت گیرد ،شاید با تشکیل وزارتخانه شاهد تغییراتی در مسائل زنان و خانواده باشیم.
دبیر خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانشویان مستقل کشور در اشاره به جنبش های زنان گفت: یکی از مسائل جامعه کنونی پس از روی کار آمدن دولت های مختلف تغییر ذائقه ی جنبش های زنان است ،مطالباتی که مطرح میشود مسائل اصلی زنان نیستند هرچند سیاستگذاری ها در جهت احقاق حقوق اصلی زنان و حل مسائل اصلی بوده است اما آیا برای تغییر در نگرش جنبش های زنان که خود را پرچم دار طرح مسائل این حوزه معرفی میکنند برنامه ای دارید ؟

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.