• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مناسبت روز قدس:

روز قدس روزی جهانی برای حمایت از مستضعفین در مقابل مستکبرین است.

  • کد خبر : 13283
  • 17 اردیبهشت 1400 - 16:10
روز قدس روزی جهانی برای حمایت از مستضعفین در مقابل مستکبرین است.
«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آن‌ها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.» (صحیفه امام؛ ج ۹، ص: ۲۷۸)

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ»

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آن‌ها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.»
(صحیفه امام؛ ج ۹، ص: ۲۷۸)

روز قدس روزی جهانی برای حمایت از مستضعفین در مقابل مستکبرین است. روز حمایت از حق مسلم یک ملت یعنی آسایش در خانه و کاشانه‌شان است. روز زندانی نکردن کودکان و زن و مرد‌های بی گناه فلسطینی است.

این روز را امام راحل روز قدس نام گذاشت برای آنکه بدانیم همه‌ی مسلمانان مانند برادر یکدیگرند و باید به حمایت از هم به پا خیزند، برادر به این منظور که اگر خون مسلمانی ریخته شد، خانه‌اش ویران شد، حقی از او ستانده شد و ناامنی‌ای بر او روا شد، همان‌گونه خونش به جوش و خروش آید که برای خودش و یا برادر خونی‌اش چنین ناحقی روا شود.

به درستی که سیاست جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون به رسمیت نشناختن رژیم غاصب بوده و خواهد بود. در هیچ یک از عرصه‌های سیاسی، ورزشی، فرهنگی و … این رژیم را به رسمیت نشناخته و هیچ گونه تعاملی انجام نمی‌گیرد.
این به آن دلیل است که از همان ابتدا تا کنون این رژیم کودک‌ کش ، تمام ظلم‌ها و خرابکاری‌ها را نه تنها در فلسطین بلکه در بقیه کشور‌های مسلمان پی‌ریزی و اجرا کرده است.
برای مثال گروه‌ها و پایگاه‌هایی تشکیل دادند تا در کشور خودمان تهاجم فرهنگی همه جانبه را با تمام قوای ناچیز خودشان پیاده کنند.
ترور های پیاپی دانشمندان استراتژیک و عالی رتبه کشورمان، ترور سیاسیون، اختلاف اندازی بین اقوام ایرانی و ایجاد جوّ مخرب ناسیونالیستی، خراب‌کاری‌های هسته‌ای، حمله آبی به کشتی‌های ایران و…
در آخر هم انفجار اخیر در تاسیسات هسته‌ای نطنز.

به راستی که این رژیم برای ایجاد ناامنی و اعمال تروریستی شکل گرفته است.
آسایش خود را در ناامنی جهانی می‌بیند و تا جای ممکن به خراب کاری، ترور، ایجاد اختلاف و انواع موش دوانی‌ها در کشورهای جهان و روابط بین آن‌ها می‌پردازد.

در این حال، ما دانشجویان به نمایندگی از تمام مردم ایران و به جای تعدادی از مسئولان محافظه‌کار (حتی در مقابل دشمن) تمام قد ایستاده‌ایم و به دفاع از مردم مظلوم فلسطین، مشت محکمی به دهان تروریست‌های غاصب میزنیم.

به امید آزادی قدس شریف و بازگشت آزادی و شادی و امنیت به این مکان مقدس.

«ان‌شاءالله همه‌ی شماها زوال دشمنان بشریّت، یعنی همین تمدّنِ آمریکاییِ منحط و زوال اسرائیل را به لطف الهی خواهید دید.»
_امام خامنه ای (مدظله العالی)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.