• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
محمدی در گفت‌وگو با فارس:

با استعفا نمی شود؛ مسعود نیلی یا باید در دانشگاه پاسخگو باشد یا در دادگاه

  • کد خبر : 10386
  • 26 آبان 1397 - 12:01
با استعفا نمی شود؛ مسعود نیلی یا باید در دانشگاه پاسخگو باشد یا در دادگاه

محمد رضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به استعفای مسعود نیلی گفت: مطلع شدیم که آقای مسعود نیلی، دستیار ویژه رئیس جهمور در امور افتصادی از مسئولیت خود در دولت استعفا داده است‌ در مورد این استعفای معنا […]

محمد رضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به استعفای مسعود نیلی گفت: مطلع شدیم که آقای مسعود نیلی، دستیار ویژه رئیس جهمور در امور افتصادی از مسئولیت خود در دولت استعفا داده است‌ در مورد این استعفای معنا دار نکاتی قابل اشاره است.

وی ادامه داد: اول اینکه آقای روحانی، از ابتدای تشکیل دولت یازدهم در سال ۹۲ آقای نیلی را در راس تیم اقتصادی خود قرار داده و سیاست گذاری های کلی اقتصادی دولتش را به او واگذار کرد که عدم اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به دلیل عدم اعتقاد این فرد به این مساله مهمترین کار وی بود.

محمدی افزود:‌ این مسئله زمانی جدی‌تر شد که نقدینگی کشور در شرایط تورم افزایش یافت و از آنجایی که شرایط رونق بنگاه های تولیدی فراهم نشد، منجر به رکود تورمی شدید در کشور شد.

این فعال دانشجویی یادآور شد: البته این پایان ماجرا نبود و آقایان برای تمدید دولت آقای روحانی نرخ دلار را بصورت کاذب پایین نگه داشتند، اما بعد از انتخابات و محقق شدن اهداف سیاسی آقای روحانی، شد آنچه نباید می شد.

محمدی تصریح کرد: نکته دوم اما در مورد پاسخگویی مسئولین است. معتقدم روحانی قربانی افکار مسعود نیلی شده است، اما جناب نیلی با استعفایش، رئیس خود را با کارنامه سیاه تنها گذاشته است. این فرار از پاسخگویی به هیچ وجه نباید باب شود. آقای نیلی یا باید در دانشگاه پاسخگوی عملکرد خود باشد یا در دادگاه و قوه قضاییه و دیوان محاسبات کشور.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.