• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
یادداشت حمزه دستیار عضو شورای مرکزی اتحادیه:

رمزگشایی از کشتار مسلمانان

  • کد خبر : 11447
  • 08 فروردین 1398 - 22:50
رمزگشایی از کشتار مسلمانان

حمزه دستیار*// در این یادداشت در پی رمزگشایی از چرایی شهادت ۵۰ مسلمان نیوزیلند هستم زیرا محکوم کردن ها و بیانیه ها را دیگران انجام داده اند. حمله تروریستی به مسلمانان در نیوزیلند! کمی بعد حمله ۳ مرد با چکش و باتون به مسلمانان در مقابل مسجدی واقع در شرق لندن! حمله با چکش به ۵ […]

حمزه دستیار*// در این یادداشت در پی رمزگشایی از چرایی شهادت ۵۰ مسلمان نیوزیلند هستم زیرا محکوم کردن ها و بیانیه ها را دیگران انجام داده اند. حمله تروریستی به مسلمانان در نیوزیلند! کمی بعد حمله ۳ مرد با چکش و باتون به مسلمانان در مقابل مسجدی واقع در شرق لندن! حمله با چکش به ۵ مسجد در بیرمنگام! افزایش ۴۰ درصدی حملات ناشی از نفرت دینی در انگلیس! حمله به زنان محجبه در آلمان (باردار)! این ها همه جزئی از خشونت غربی ها در چند روز گذشته علیه مسلمانان است، خشونتی با زمینه ای به عمق چندین سال که تخم نفرت و عصبیت علیه اسلام را در ذهن و دل اروپائیان کاشته است.

تارانت (عامل حمله تروریستی نیوزیلند) مدتها اقامت نه ماهه در رژیم غاصب صهیونیستی داشته که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست،او که عملیات تروریستی اش رادر فیس‌بوک بارگذاری کرده بود، برای موزیک متن کلیپ سرودی رزمی از جنگ بالکان را انتخاب کرده بود؛ سرودی در ستایش رادوان کاراجیچ است که عامل قتل بیش از هشت هزار مسلمان شناخته شده است. وی در سال ۲۰۱۶ توسط دادگاه بین‌المللی جنایات جنگی فقط به ۴۰ سال زندان محکوم شد.این کوتاه و مختصری از محیط فکری تارانت را بروز می دهد ، خشونتی که در جان افراد فرهنگ سازی و تلنبار شده است!

اسلام هراسی!
شاید نقطه عطف تاریخی اش جنگ های صلیبی و فتح آندلس و بیزانس است! اسلام هراسی که منجر به اسلام ستیزی می شود. غربی ها نخواهند گذاشت که اسلام واقعی تبیین شود و همیشه دشمنی و تقابل با اسلام را به نسل هایشان منتقل می کنند زیرا پذیرفتن اسلام پایان غرب است! از قرن سیزدهم میلادی و اهانت دانته تا کتاب ولتر، فیلسوف پرآوازه عصر روشنگری فرانسه در قرن ۱۸ علیه پیامبر و تکرار آن توسط سلمان رشدی ملعون و تا الان که هانتینگتون در‌این باره می‌نویسد مادامی که اسلام همچنان اسلام بماند و غرب نیز غرب بماند، نزاع بنیادین میان‌این دو تمدن و روش زندگی، روابط آنها را در آینده نیز تعریف خواهد کرد؛ درست همان گونه که در ۱۴ قرن گذشته صورت پذیرفته است.

آتش تنور هراس و وحشت از مسلمانان را تئوریسین ها روشن می کنند، رسانه ها و هالیوود و بازی های کامپیوتری اجتماعی اش می کنند و دولت های خونخوارشان کشتار به راه می اندازند! نا آگاهی ملت های غربی از اسلام و بمباران تبلیغاتی رسانه ها علیه اسلام نیز این روند را تکمیل می کند. صد البته در کنار این ها اسلام دروغین داعش و سعودی در این تصویر سازی تاثیر گزار است.
به قول پروفسور قدرت بلبل رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ییلدیریم بیاضیت در جنایت وحشیانه تارانت به شکلی خونسرد و با پخش زنده به تمام جهان، مطمئنا اقلیم موجود در غرب، رسانه ها و طرز سخن گفتن، نژادپرستی، تبعیض و نفرت برخی از سیاسیان تاثیر داشته است.

اگر حملات تروریستی علیه مسلمان زیاد است چرا هزینه تامین امنیت هر نهادی یهودی ۲۵ هزار پوند و هزینه تامین امنیت مراکز اسلامی تنها ۵۰۰ پوند است!؟ چرا همزمان ترامپ از صهیونیست ها و مجری اسلام ستیز فاکس نیوز حمایت می کند! در حالیکه حمایت از صهیونیست ها به منزله تروریست دولتی خود نمونه کامل و واضح از پشت پرده جنایت غربی هاست.

اما چرا غربی ها دست از اسلام هراسی بر نمی دارند؟
چون بعضی برآوردها حاکی از آن است که در سال ۲۰۴۰ میلادی تعداد مسلمانان اروپائی به ۵۰ میلیون نفر خواهدرسید. به عنوان نمونه در یک گزارش میزان زاد و ولد مهاجران مسلمان فرانسه سه برابر فرانسوی تباران ذکر شده است.

چون دین اسلام امروزه سریع ترین رشد را در میان همه ادیان در آمریکا، اروپا، آفریقا و برخی نواحی دیگر جهان داشته است، به طوری که این دین، در حال حاضر دومین دین از نظر عده پیروان در اروپا و آمریکاست. چون طبق پیش‌بینی‌هایی که امروزه در دنیا مطرح می‌شود، تا ۴۰ سال آینده اسلام دین اصلی و مسحیت دین دوم در اروپا خواهد شد.چون از سال دوهزار و یک، نام محمد نخستین نامی است که بر نوزادان پسر متولد شده در بروکسل گذاشته می شود.

حال نژادپرستان و افراطی های غربی فکر می کنند این حجم از مسلمانان و افزایش آن ها همه ناشی از مهاجرت مسلمانان به غرب است و با چنین حملاتی سعی در ترساندن مسلمانان و جلوگیری از نفوذ اسلام دارند، اما زهی خیال باطل که در همین نیوزیلند بعد از حمله تروریستی ۳۵۰ نفر به اسلام گرویدند!

سرعت رشد اسلام و مسلمانان از طرفی و از طرف دیگر قطعی بودن از بین بردن بنیان های پوچ، خرافی و حیوانی غربی ها توسط اسلام راستین بغض و نفرتی را در میان قلدران و زورگویان جهانی ایجاد کرده است که گوشه هایی از آن هر روزه از جای جای جهان توسط فریب خوردگان بروز می دهد و صد البته این بغض و عداوت موشک و سلاح می شود و بر سر یمن و سوریه و عراق می ریزد و تحریم و تهدید علیه ایران می شود!

خیلی ساده است تارانت یک فریب خورده ی تکفیریست که از فهم غلطی از تاریخ دارد، حامی کاراجیچ است ،قهرمانش ترامپ است ،خط دهی اش از اسرائیل و انگیزه اش دفاع از سفید پوستان است. این چرخه جنگ و نفرت ساخته و پرداخته یک عمر فرهنگ سازی علیه اسلام است، جنگی نرم پنهان که توسط تارانت و ترامپ و بوش و… بالا آورده می شود تا از سر درون غرب وحشی پرده ها کنار روند!

مردمانی با بیشترین سابقه جنگ و خون ریزی و قتل و غارت که امروزه بواسطه سلاح بی هماورد تبلیغات مردمان متمدن نام می گیرند. جمله آخر همان صحبت ابتدائیست تارانت و امثالش تفاله های برون ریز نفرت مالامال شده غرب از اسلام است که جوامع آزاده می بینند و اتفاقا بواسطه آن بیشتر جذب اسلام می شوند!

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.